godt nok på marginalerne
Fra : HO

Dato : 27-10-09 21:11

Fra : Lars Kristensen

Dato : 28-10-09 16:52

HO wrote:
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-26038992.html

Hmm, gad vide hvad de har tænkt sig hvis en eller anden ingeniør har
regnet forkert og de river brodækket ned?

- Lars

Fra : oz3bto

Dato : 28-10-09 16:51

"Lars Kristensen" <spam@acdc.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm, gad vide hvad de har tænkt sig hvis en eller anden ingeniør har
> regnet forkert og de river brodækket ned?
>
> - Lars

Går det galt går det ihvertfald rigtig galt .. Bemærk lige at den skal komme
med fuld kraft

Nogen der ved hvornår det skal ske lørdag ? .. skal nemlig et smut over
broen der

Fra : Henning

Dato : 28-10-09 17:38

On Wed, 28 Oct 2009 16:50:59 +0100, "oz3bto" <no@in.dk> wrote:

>"Lars Kristensen" <spam@acdc.dk> skrev i en meddelelse

>Går det galt går det ihvertfald rigtig galt .. Bemærk lige at den skal komme
>med fuld kraft

Fuld kraft? Jeg læser bare at de skal have alle lys tændt - det tynger
åbenbart skibet ned
"De resterende 85 cm, som skibet mangler for at kunne komme und­er
Storebæltsbroen, blive klaret ved hjælp af lavvande, og at skibet
sejler for fuld blus."

Fra : Torben Bach

Dato : 28-10-09 18:33

Henning wrote:
> On Wed, 28 Oct 2009 16:50:59 +0100, "oz3bto" <no@in.dk> wrote:

Klip

> "De resterende 85 cm, som skibet mangler for at kunne komme und­er
> Storebæltsbroen, blive klaret ved hjælp af lavvande, og at skibet
> sejler for fuld blus."

2o knob iflg. denne artikel:
http://www.maritimedanmark.dk/?Id=6101

Mvh
Torben

Fra : Bjarke@Escape

Dato : 28-10-09 23:16

Den sætter sig jo ikke i vandet af at de tænder lamperne. Så det er en
journalistisk undersættelse. Den skal sejle med fuld march fart ....
skræmmende....

Bjarke

--

Maxi 999 - 'Escape' - Hundige
Position: http://www.maximalt.dk/dkfritidsejlads.htm

Fra : HO

Dato : 28-10-09 19:58

Hold da op for en pris på sådan en bunke "jern"

"" Med et prisskilt på 8 milliarder kroner, er ejerne nok også for
ømskindede til at løbe en risiko, når det nye luksusskib skal under broen.""

Fra : HKN

Dato : 28-10-09 14:36

> Nogen der ved hvornår det skal ske lørdag ? .. skal nemlig et smut over
> broen der

Synes jeg læste 21.30 et sted?

Mvh
Henrik

Fra : Steffen Skov

Dato : 29-10-09 21:00

O-høj
Her et klib fra "Duelighedsklubben":

SE VERDENS STØRTSTE CRUISESKIB
På lørdag klokken 21.30 kryber krydstogtskibet, Oasis of the Seas,
under Storebæltbroen. Med sine 72 meter er det syv meter højere end
broen. Hun er 360 meter lang, 64 meter bred og rager 72 meter over
vandfladen. Storebælt. Skibet vil have samtlige lys tændt, så den er
godt synlig. Også Storbæltbroen vil være fuldt belyst, så der skulle
være sig mulighed for, at være med på en kigger. Det bliver en
spektakulær passering, siger Roar Meidal, administrerende direktør for
i firmaet Royal Caribbean Cruises Ltd. nordiske afdeling.
Læs mere: http://ekstrabladet.dk/ferie/article1245282.ece

Hilsen Steffen

"HKN" <henrikndk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nogen der ved hvornår det skal ske lørdag ? .. skal nemlig et smut over
> broen der

Synes jeg læste 21.30 et sted?

Mvh
Henrik