Faskine under indkørsel
Fra : Fister Løgsovs

Dato : 29-10-09 08:35

Hver dag, når jeg lufter hundene, kommer jeg forbi et hus hvor manden
er ved at omlægge hans indkørsel.
Den er ca. 6m lang og 3m bred, og hælder ned mod (helt op til) huset.
Det ser ud til at han ikke har nogen for for afløb på den.
Det fik mig så til at tænke over dette.

Når man nu alligevel har gravet meget ud, til stabil osv., kan man så
lægge en elefantrist og tilslutte den til en faskine, der ligger under
stabilen?

Det er ikke noget jeg skal lave, så et rigtig teknisk svar er ikke
nødvendigt, mere bare et svar om hvorfor (ikke) det er en rigtig god
ide.

Kai