Ny Volvo tegnet af blind mand..
Fra : .J.S...

Dato : 28-10-09 20:57

http://www.youtube.com/volvocarsnews#p/u/

Har længe haft en mistanke om at det var sådan det gik for sig

Fra : KASO

Dato : 29-10-09 00:17

".J.S..." <mr_nobody@nowhere.com> skrev i meddelelsen
> http://www.youtube.com/volvocarsnews#p/u/
>
> Har længe haft en mistanke om at det var sådan det gik for sig

Mit gæt ville være, at alle deres biler var tegnet af blinde....

Fra : Henrik B.

Dato : 29-10-09 00:30

"KASO" <SUK@nospam.invalid> skrev i meddelelsen

> ".J.S..." <mr_nobody@nowhere.com> skrev i meddelelsen

> Mit gæt ville være, at alle deres biler var tegnet af blinde....

I mine øjne har Volvo'erne kant og karaktér, hvilket er mere end man
efterhånden kan sige om en stor del af konkurrenterne...

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : KASO

Dato : 29-10-09 06:17

> "KASO" <SUK@nospam.invalid> skrev i meddelelsen

> I mine øjne har Volvo'erne kant og karaktér, hvilket er mere end man
> efterhånden kan sige om en stor del af konkurrenterne...

Ja kanter har Volvo ikke manglet siden Amazonen

Karaktér...... - mjaeh - de skiller sig ud fra mængden, men jeg synes nu
ikke, at de er synderligt kønne - bare "anderledes".

Fra : Armand

Dato : 29-10-09 02:08

KASO skrev:

> ".J.S..." <mr_nobody@nowhere.com> skrev i meddelelsen

> Mit gæt ville være, at alle deres biler var tegnet af blinde....

Det vil premieren på den nye S60 vel give en tydelig afklaring på!

--
Armand.