Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Oplysning om resterende tid på duet 15
Fra : Morten Grouleff

Dato : 02-08-01 12:20

Der er mig bekendt to måder at få den resterende tid oplyst vha.
mobiltelefonen:

1) Send en SMS indeholdende "MIN" til 1545. Det koster mig 50 øre. Til
gengæld koster det næppe ret meget for Tele Danmark.

2) Ring til kundeservice og spørg. Det er et gratisnummer, så det koster
ikke mig noget, men koster sikkert Tele Danmark en del.

Jeg har brugt alternativ 1 flittigt i den naive tro at det var gratis.
Fremover vil jeg flittigt benytte alternativ 2...

Jeg undrer mig over at Tele Danmark har en prispolitik der, modsat
f.eks. bankernes, hjælper med til at skubbe kunderne over på personlig
betjening frem for computer-betjening.

Mvh.
--
Morten Grouleff.