støj på skærmen (geforce 3)
Fra : CTK

Dato : 02-08-01 12:24

hejsa

har lige skiftet fra geforce 2 til geforce 3 - men nu oplever jeg nogle
vandrette støjstriber der bevæger sig ret hurtigt over skærmen - dette er
mest udpræget ved bestemte frekvenser f.eks. 75Hz skærmopdatering. Ved 85Hz
står billedet til gengæld en smule uroligt (hopper) i nederste venstre
hjørne, resten af skærmen er ok. Det er IKKE moiré.

Jeg har ikke ændret på opstillingen mht. til skærm/ højttalere osv. Har
prøvet forskellige driver versioner. Kører 1280*1024 32bit

Nogen der kan genkende dette ? Hvad tror I der kan være galt ?

Claus

Fra : Micky

Dato : 02-08-01 20:22

- er det et Creativ GeForce 3???

Fra : CTK

Dato : 03-08-01 07:42

yeps !! ???

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 05-08-01 12:50

flyt dine højttalere lidt væk, og kør en degause (ophævelse af magnetfelt)..
Måske hjælper det ..

CTK <claus@kjerkegaard.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:PAra7.60$jw4.1437770775@news.euroconnect.net...

Fra : CTK

Dato : 06-08-01 07:12

nej, det er ikke den slags striber, nærmere elektronisk støj...har fundet
noget på NGs, lader til at være tilbagevendende problem på Geforce2ultra og
Geforce3

claus