tekstkatastrofe, som jeg intet har haft me~
Fra : oestergade4@hotmail.~

Dato : 25-10-09 16:21

''tekstkatastrofe''

Hej, jeg har læst Emnet, og set de indlæg der er blevet skrevet
dertil, og jeg kan hermed bekræfte, sangen ''Rosen til dig'' er
hverken blevet skrevet eller komponeret af mig, Christian Møldrup, og
sangen ''Skovsøens bred'' er dermed hellere ikke. Men som skrevet, har
i ret i at de er blevet hits på landets radioer, og blev spillet
meget, hvilket jeg er meget glad for.
Men, jeg har komponeret mange melodier, og Maibrit Post har skrevet
teksterne til, som også er blevet hits.
Så jeg beklager at i har misforstået sagen ang. hvilke Komponister og
tekstforfatter, som har skrevet melodierne/teksterne til de omtalte
sange.

Men ønsker man at høre/købe de sange, som er omtalt, så kan man gå ind
www.tdcmusik.dk, og der kan man bl.a. købe alle de andre udgivelser
af Maibrit Post og jeg, Christian Møldrup.

De bedste hilsner fra os af, her fra Studie Egense.