Vindrueplanter
Fra : Andy Dufresne

Dato : 25-10-09 21:56

Hvis vindrueplanter kunne have interesse, så se her:
http://www.plantebytte.dk/viewtopic.php?f=8&t=9

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 26-10-09 12:45

"Andy Dufresne" skrev i en meddelelse
> Hvis vindrueplanter kunne have interesse, så se her:

Hvis korrekt brug af usenet grupperne har interesse, så se her:

www.usenet.dk

Reklamer for hjemmesider hører til i dk.opslag grupperne

Handel i gruppen hører til i dk.marked.privat grupperne

Jan

Fra : Andy Dufresne

Dato : 26-10-09 16:16

Jan Vestergaard forklarede den 26-10-2009:

> [...]
>
> Reklamer for hjemmesider hører til i dk.opslag grupperne
>
> Handel i gruppen hører til i dk.marked.privat grupperne

Her er ikke tale om handel.
Der er ikke tale om reklame for hjemmeside.

Så den selvbestaltede net-betjent må vist prøve igen.

Skulle din næste kommentar have noget med de, i det oprindelige indlæg
nævnte, vinplanter at gøre skal jeg nok svare dig.

Fra : Keld Nygaard

Dato : 26-10-09 22:02

> [...]
>
> Reklamer for hjemmesider hører til i dk.opslag grupperne
>
> Handel i gruppen hører til i dk.marked.privat grupperne

Da der opfordres til bytte af planter, så må det vel være i orden jvf.
undtagelsen i pkt. 3.2:
http://usenet.dk/fundats/dk.fritid.hus-og-have.txt

Med venlig hilsen
Keld Nygaard