Arbejdsbord, måske Ridgid?
Fra : Steen Suder

Dato : 25-10-09 17:02

Hej,

Jeg er ved at skille mig af med høvlebænken fordi den fylder for meget i mit
lille værksted. Fordi jeg ofte havner med arbejdsemnerne på et par bukke i
indkørslen lige foran værkstedet, ser jeg nu på nogle transportable
arbejdsborde.

Jeg er endt - indtil videre i hvert fald - med disse to kandidater fra
Ridgid Peddinghaus:

<http://multikoeb.dk/vaerktoej/filebaenk/ridgid_vaerkstedsbord_100_x_62_5_x30_cm_5374_da.html>
<http://multikoeb.dk/vaerktoej/filebaenk/ridgid_vaerkstedsbord_107_x_75_cm_5372_da.html>
(De fås også andre steder.)

Hvad har I af erfaring med disse borde?
Er de stabile (de skulle veje ca. 30 hhv 40kg)?
Ridgid plejer ikke at være decideret klejnt, snarere det modsatte, så jeg
forventer egentligt at de er stabile.

Hvilke andre bud har I evt. på et alternativ til ovenstående?

--
Steen Suder

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 25-10-09 17:21

Steen Suder wrote:
> Hej,
>
> Jeg er ved at skille mig af med høvlebænken fordi den fylder for
> meget i mit lille værksted.

Hvor bor du? kunne godt bruge sådan en fyr.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Steen Suder

Dato : 25-10-09 18:06

Erik Ginnerskov wrote:

> Hvor bor du? kunne godt bruge sådan en fyr.

Århus, men indtil videre er monsteret (karetmagerhøvlebænk på 2½ x 1 m)
afsat til anden side. Det kan dog være at vedkommende fortryder; vil du så
være interesseret?

--
Steen Suder

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 25-10-09 20:07

Steen Suder wrote:

> men indtil videre er monsteret (karetmagerhøvlebænk på 2½ x 1
> m) afsat til anden side. Det kan dog være at vedkommende fortryder;
> vil du så være interesseret?

Den er nok lige et nummer for stor til mit beskedne værksted. Havde den
været ca. halvanden gange trekvart meter, havde det været en anden sag.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-09 09:26

> Århus, men indtil videre er monsteret (karetmagerhøvlebænk på 2½ x 1 m)
> afsat til anden side. Det kan dog være at vedkommende fortryder; vil du så
> være interesseret?

Det kunne være at jeg var intresseret

Mvh
Toke