Sjærraer er som bjerggeder på rulleskøjter
Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-10-09 22:09

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-10-09 22:12

Frank Leegaard wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=9owio2Sifc0

og her er så hvordan det vil være at være passager i Olsen
sommerdæksudskridning over i modsatte vejbane.

http://www.youtube.com/watch?v=K-eFHwcjUr4&NR=1

--
/Frank

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-09 09:36

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> og her er så hvordan det vil være at være passager i Olsen
> sommerdæksudskridning over i modsatte vejbane.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=K-eFHwcjUr4&NR=1

Hehe...tænk at mit 'nærværd' kan få dig til at
sidde sådan i ca. halvanden time.))

Fra : Frank Leegaard

Dato : 07-11-09 23:46

--
/Frank

( >> Frank Leegaard wrote:
( >>> http://www.youtube.com/watch?v=9owio2Sifc0
( >>
( >>
( >> og her er så hvordan det vil være at være passager i Olsen
( >> sommerdæksudskridning over i modsatte vejbane.
( >>
( >> http://www.youtube.com/watch?v=K-eFHwcjUr4&NR=1
( >
( > Hehe...tænk at mit 'nærværd' kan få dig til at
( > sidde sådan i ca. halvanden time.))

Øhhhhh ,,,, ????

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 07-11-09 17:16

> [...]
>

> og her er så hvordan det vil være at være passager i Olsen
> sommerdæksudskridning over i modsatte vejbane.

Skræmmende hvad der sker med benzinen.
Der er vist dømt bål der

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-10-09 22:17

Frank Leegaard skriver:

> http://www.youtube.com/watch?v=9owio2Sifc0

http://www.youtube.com/watch?v=NVOaj1YDAO8

Jeg er specielt vild med brændstoffet der flyver ud....

Klaus

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-10-09 22:26

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Frank Leegaard skriver:

> http://www.youtube.com/watch?v=NVOaj1YDAO8
>
> Jeg er specielt vild med brændstoffet der flyver ud....

Hvor tror du Hollywood har alle deres bilbrande fra?

Ford(I) Ford(i) ....

--
/Frank

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-10-09 22:49

Frank Leegaard skriver:

> Hvor tror du Hollywood har alle deres bilbrande fra?
>
> Ford(I) Ford(i) ....

Kender du filmen Top secret?

Klaus

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-10-09 22:59

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Frank Leegaard skriver:

> Kender du filmen Top secret?

Nix ... Er den om bilbrande i Ford Pickups?

--
/Frank

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-10-09 23:13

Frank Leegaard skriver:

> Nix ... Er den om bilbrande i Ford Pickups?

Nej, den er hylende morsom og har blandt andet en scene, hvor en bil
eksploderer
http://www.imdb.com/title/tt0088286/

http://en.wikipedia.org/wiki/Top_Secret!
"In one scene, a Ford Pinto is rear ended but in fact is barely touched
- at which point it blows up - a reference to Ford Pinto's poor safety
record in this type of accident."

Dialogen i filmen går så "germans makes some damn good autos", da de
kører de væk i en VW...

Klaus

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-10-09 23:16

--
/Frank

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-10-09 23:18

Frank Leegaard skriver:

> --
> /Frank

Driller dit newsprogram?

Klaus

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-10-09 23:22

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Frank Leegaard skriver:

> Driller dit newsprogram?

Sædvanlig OE-feature. Sender du en mail og har samme meddelse åben i et
andet vindue, sender den denne også-

--
/Frank

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-10-09 23:32

Frank Leegaard skriver:

> Sædvanlig OE-feature. Sender du en mail og har samme meddelse åben i et
> andet vindue, sender den denne også-

Kan kun anbefale Netscape Communicater 4,51

Klaus

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-10-09 23:34

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Frank Leegaard skriver:

> Kan kun anbefale Netscape Communicater 4,51

Newsklienter findes i hobetal - Gider ikke skifte.

--
/Frank

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 25-10-09 23:34

Den 25-10-2009, skrev Frank Leegaard:

> Sædvanlig OE-feature. Sender du en mail og har samme meddelse åben i et andet
> vindue, sender den denne også-

http://lexinfo.dk/MesNews/

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-10-09 23:18

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> [...]
> poor safety record in this type of accident."
>
> Dialogen i filmen går så "germans makes some damn good autos", da de

Min allerførste bil havde netop "biografdæk" som vi kaldte det dengang. De
kunne hyle ved det mindste.

I dag ville vi have kaldt det "Hollywooddæk"

Det var for øvrigt Dunlop.

--
/Frank

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 26-10-09 16:57

Frank Leegaard kom med denne ide:

> Min allerførste bil havde netop "biografdæk" som vi kaldte det dengang. De
> kunne hyle ved det mindste.
>
> I dag ville vi have kaldt det "Hollywooddæk"
>
> Det var for øvrigt Dunlop.

Det havde min også, jeg tror faktisk at den kunne hyle på is eller
græs. Det var dengang der var dårlige dæk til
Kai

Fra : Frank Leegaard

Dato : 26-10-09 17:22

Fister Løgsovs wrote:
> Frank Leegaard kom med denne ide:

> Det havde min også, jeg tror faktisk at den kunne hyle på is eller
> græs. Det var dengang der var dårlige dæk til

Ret skal være ret. Mine skulle der asfalt til.

--
/Frank