hvad mon der sker foran
Fra : JK

Dato : 25-10-09 21:10

Ja kommer kørende med 2 biler foran mig så kommer vi op til en traktor så
bliver det til 30 km/t i timen omkring 500 meter, så skal traktoren til
venstre så kommer vi til at holde stille da han venter på en modkørende bil.
Nå men den kommer forbi og traktor med anhænger på begynder venstresvinget
men er kun lige startet da en bagved mener at nu skal vi fandme allesammen
ovehales sådanne idioter som vi er at holde stille, så fuld turbo på
Touranen og afsted med ham, han når dog lige at bremse det meste fart af
inden han er tæt på først at ramme anhængeren og da det er ved at gå galt
undviger han mod højre og er meget tæt på at klippe den der holder forrest,
hold da kæft en idiot. En skam politiet ikke var der i en civil patrulje for
sådanne idioter burde ikke køre på vejen.

Hilsen

Johnny

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 26-10-09 01:58

On Oct 25, 9:10 pm, "JK"
<jkhaderdaspamellerno...@hotnotmail.virkerikkenej> wrote:
> [...]
> hold da kæft en idiot. En skam politiet ikke var der i en civil patrulje for
> sådanne idioter burde ikke køre på vejen.

Eller at han tog turen ind i siden på traktoren, selv om det
selvfølgelig ville have været synd for landmanden.

--
Christian