vaskemaskine lugter efter kogevask
Fra : Per H

Dato : 24-10-09 17:09

Hvad kan man gøre ved subj. Jeg kan ikke definere hvor præsis lugten
kommer fra, men den er i hele rummet. Lugter lidt som kloak, men det
er ikke den der er galt med.
hvad så mon?

per

Fra : nielsen

Dato : 25-10-09 02:21

On 24 Okt., 17:09, Per H <traman...@gmail.com> wrote:
> Hvad kan man gøre ved subj. Jeg kan ikke definere hvor præsis lugten
> kommer fra, men den er i hele rummet.  Lugter lidt som kloak, men det
> [...]

Jeg har samme problem, og har slået mig til tåls med at det må være
fra det rør der går fra håndvask til bruseniche (=der hvor rørene
samles)
Det må være vandet fra vaskemaskinen som laver "ravage" i det
tilstødende rør. Hos mig er det kun en gang imellem det lugter, og
efterhånden har jeg fundet ud af at hvis det er længe siden rørene har
været skyllet rigtigt igennem, - så er det at problemet opstår. Når
det er slemt her, plejer jeg at lade vandet i håndvasken løbe et
stykke tid. Hvis ikke det er nok, får det en gang klorin eller rodalon.