Klejner i kagedåsen
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-10-09 10:43

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-10-09 10:52

Åge Halldorsson skrev:

>Så er der kommet en bog om Johnny Hansens liv:

Er han da død

--
Ivan V. klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 24-10-09 11:44

On 24 Oct 2009 09:52:11 GMT, "Ivan V. Klattrup"
<ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

>Er han da død

Man fristes til at spørge, hvem er eller var han!

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-10-09 12:05

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i meddelelsen

> Man fristes til at spørge, hvem er eller var han!

Det er jo det du skal komme en klejne i kagedåsen for at få mere at vide om.
Du får at vide om hans liv ude på bøhhh-landet i Thy`s øde klitplantager.
Der stod han sikkert på Sandski.

Hilsen Åge

Fra : N/A

Dato : 24-10-09 12:06

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-10-09 12:06

> Han var en der ikke var værd at være gift med.

Hvornår var i da gift ?

Hilsen Åge

Fra : Martin Bak

Dato : 24-10-09 12:17

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i en meddelelse

> Man fristes til at spørge, hvem er eller var han!

Er det ikke ham fra Greve med frossen skulder?

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-10-09 12:28

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> Er det ikke ham fra Greve med frossen skulder?

Det kan godt være han er flyttet derover. Han er i hvert fald god til at
synge. Jeg kan godt lide den der "Blue Hawaii".- Altså ikke "Blue Hawaii med
Blue Hawaii, men Blue Hawaii. Bluee Hawaii har de slet ikke inspillet. Altså
Blue Hawaii.
http://www.youtube.com/watch?v=3U-Uv7sFiSk&feature=related

Og så er det også sjovt (fedt) når han synger med en bjørn på. HAHAHAHA

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-10-09 12:32

meddelelsen news:4ae2e4ad$0$56796$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> med Blue Hawaii, men Blue Hawaii. Bluee Hawaii har de slet ikke inspillet.

Blue Hawaii, med Christer Sjøgreen er heller ik`k så ringe endda. Der er en
del mere "Klaus" i den, end i Johnnys udgave
http://www.youtube.com/watch?v=uS5FrHiO-9Q&feature=related

Hilsen Åge