Erfaringer med Raymarine c-70
Fra : Skipper

Dato : 24-10-09 03:53

Er der nogen her i gruppen der har erfaringer med Raymarine c-70
søkortplotter (monitor)

Fra : HO

Dato : 24-10-09 06:26

"Skipper" <dolan@dolan.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen her i gruppen der har erfaringer med Raymarine c-70
> søkortplotter (monitor)

Hejsa
Hvad vil du gerne vide ?
MVH
HO

Fra : Skipper

Dato : 24-10-09 08:36

HO skrev:
> "Skipper" <dolan@dolan.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hejsa
> Hvad vil du gerne vide ?
> MVH
> HO

Hvordan virker den generelt - solskin - betjening osv. Generelt
tilfredshed.
Tænker nemlig på at købe en her i vinter. C-80 er for stor for mig - og
de er vel også ens ??

Fra : Poul Bak

Dato : 24-10-09 08:49

> Hvordan virker den generelt - solskin - betjening osv. Generelt
> tilfredshed.
> Tænker nemlig på at købe en her i vinter. C-80 er for stor for mig - og de
> er vel også ens ??

Vi har sejlet med en i et par år nu og er yderst tilfreds, lidt sjovt menu
system når man kommer fra Garmin men den kan det hele, bare på en anden
måde.
Radar overlay og AIS virker bare og ingen problemer i høj sol.

MVH

Poul Bak

Fra : Flemming N

Dato : 24-10-09 09:03

Har C80 og er godt tilfreds. Den sidder dog nede om læ så det med sollys ved
jeg ikke noget om. Har så sat et ST70 instrument i cockpit som repeater.

Jeg ville købe den her: http://www.marine-super-store.com
Pris 5300 + 500 i fragt. Købte ST70 hos dem.

/Flemming

Fra : Skipper

Dato : 24-10-09 22:37

Flemming N skrev:
> [...]
>
> Jeg ville købe den her: http://www.marine-super-store.com
> Pris 5300 + 500 i fragt. Købte ST70 hos dem.

Tak for gode fedd-back's

Fra : HO

Dato : 25-10-09 07:20

> Hvordan virker den generelt - solskin - betjening osv. Generelt
> tilfredshed.
> Tænker nemlig på at købe en her i vinter. C-80 er for stor for mig - og de
> er vel også ens ??

Hejsa
Det findes nok ikke meget bedre.
meget nem og brugervenlig.
Klar skærm i sollys.
Jeg syntes det er kvalitet - men det skal det også være til prisen.
Hvilken båd er det til ?

MVH
HO

Fra : Skipper

Dato : 25-10-09 15:01

HO skrev:

> [...]
> meget nem og brugervenlig.
> Klar skærm i sollys.
> Jeg syntes det er kvalitet - men det skal det også være til prisen.

Det lyder rigtig godt. Den er til en Bavaria 34.