Væg omkring hængekloset
Fra : CC

Dato : 23-10-09 19:14

Jeg skal have lavet toilettet om. I denne forbindelse skal der hængekloset
op, med cisteren skjult i væggen.
Rummet er ikke så bredt, så jeg er interesseret i at væggen ikke bliver alt
for tyk.
Endvidere er det ikke valgt om der skal væv/maling eller fliser på væggen
Hvad plejer "man", at bruge som væg mellem cisteren og toilet/rundt om sådan
et toiletstativ?

Fra : S.B.

Dato : 23-10-09 21:52

"CC" <CC@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Endvidere er det ikke valgt om der skal væv/maling eller fliser på væggen
> Hvad plejer "man", at bruge som væg mellem cisteren og toilet/rundt om

Vi har væv
Ud fra det at skifter moden farve, er det nemmere at male væv end det er at
sætte nye moderigtige fliser op
Ikke fordi vi ellers er ret modebevidste

Vi har valgt at sætte det i et hjørne, kræver knap så meget plads

Søren

Fra : nasip

Dato : 24-10-09 11:44

On 23 Okt., 20:13, "CC" <C...@mail.dk> wrote:
> [...]
> Hvad plejer "man", at bruge som væg mellem cisteren og toilet/rundt om sådan

Vi har sat et væghængt toilet op på vores badeværelse på 1. sal i
forbindelse med etablering af helt nyt badeværelse. Vi har lavet et
solidt træskelet som væg ind tll badeværelset, hvorpå selve toilettet
er ophængt. Så har vi lavet en ydervæg tll at danne væg mod trappen
til stueetagen. Cisternen er ophængt i dette mellemrum, hvor også
faldstamme, ventilationsrør, centralsug etc. er placeret.

Mvh
Pia

Fra : CC

Dato : 25-10-09 10:06

"nasip" skrev i meddelelsen ...
> [...]

til stueetagen. Cisternen er ophængt i dette mellemrum, hvor også
faldstamme, ventilationsrør, centralsug etc. er placeret.

"Solidt træskelet som væg hvor toilettet hænger" - Hvad er væggen beklædt
med krydsfiner, vandfast gips, andet ?

Fra : S.B.

Dato : 25-10-09 16:15

> [...]
> faldstamme, ventilationsrør, centralsug etc. er placeret.
>
> "Solidt træskelet som væg hvor toilettet hænger" - Hvad er væggen beklædt

vi har vandfast gips

Søren

Fra : nasip

Dato : 25-10-09 11:07

On 25 Okt., 11:05, "CC" <C...@mail.dk> wrote:

> [...]
> faldstamme, ventilationsrør, centralsug etc. er placeret.
>
> "Solidt træskelet som væg hvor toilettet hænger" - Hvad er væggen beklædt

Litex! super materiale - og så fliser udenpå. Vi er meget glade for
løsningen.

mvh
Pia