Hvad skal man bruge for at "lyddæmpe"?
Fra : Dak

Dato : 23-10-09 14:47

Nu tænker jeg på der hvor hjulene sidder. På en Aygoen er der ikke
plastichjulskærme eller hvad det nu hedder, så sten osv. rammer direkte
på metal eller bagkofangeren. :-/

Så jeg vil kan sprøjte lidt beskyttelse på samt lyddæmpe det samtidig,
så hvilken slags produkt vil jeg kunne bruge til det formål uden at det
blir blæst af af vand?

--
Dak
"Toyota Aygo+ 1.0 '09"

Fra : Kim Olsen

Dato : 23-10-09 15:47

Du skal have fat i det vi i gamle dage kaldte "gummihud", Det er en slags
rustbeskyttelses, der sprøjtes på, tørrer helt og kan overmales.
Fås vist kun i sort og brun, så overvej lige, om det bliver meget synligt.
Og husk for guds skyld at dække ordentligt af, så ikke du får smurt det på
andre steder

kim

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 23-10-09 15:57

On Fri, 23 Oct 2009 16:46:51 +0200, "Kim Olsen" <kim.olsen@sport.dk>
wrote:

> [...]

>Og husk for guds skyld at dække ordentligt af, så ikke du får smurt det på

Hvad er der i vejen med et sæt originale inderskærme?

Det må da kunne fås selv til en Aygo?

Ellers er vi ude i noget med, at selv om Dak har fået en helt ny bil,
så skal han have den ødelagt indenfor den første uge.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Dak

Dato : 23-10-09 18:13

folmer

> Hvad er der i vejen med et sæt originale inderskærme?
>
> Det må da kunne fås selv til en Aygo?

har fundet disse: http://www.carlab.dk/shop/pladedele-20150c1.html der
det normal prisen for en skærm?

> Ellers er vi ude i noget med, at selv om Dak har fået en helt ny bil,
> så skal han have den ødelagt indenfor den første uge.

Så skyldes det kun fordi jeg har fået et dårligt råd.

--
Dak
"Toyota Aygo+ 1.0 '09"

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-10-09 15:59

Dak skriver:

> Så jeg vil kan sprøjte lidt beskyttelse på samt lyddæmpe det samtidig,
> så hvilken slags produkt vil jeg kunne bruge til det formål uden at det
> blir blæst af af vand?

Har den ikke fået undervognsbehandling og hulrumsbeskyttelse?

Hvad med at sætte plastinderskærme på den?

Klaus

Fra : Dak

Dato : 23-10-09 18:05

> Har den ikke fået undervognsbehandling og hulrumsbeskyttelse?

Nææ... jeg gættede på det kunne vente et par år før jeg giver den det?

> Hvad med at sætte plastinderskærme på den?

Kan ikke umiddelbart finde det i deres tilbehørskatalog?

--
Dak
"Toyota Aygo+ 1.0 '09"

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-10-09 21:36

Dak skriver:

> Nææ... jeg gættede på det kunne vente et par år før jeg giver den det?

Hvis det er dig der hænger på bilen rent økonomisk og du har tænkt dig
at beholde den i mere end 3 år, så er det afsted nu (eller rettere i
forgårs).

> Kan ikke umiddelbart finde det i deres tilbehørskatalog?

Pas, jeg købte en bil med inderskærme

Klaus

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 23-10-09 18:51

Dak sendte dette med sin computer:
> [...]
> hvilken slags produkt vil jeg kunne bruge til det formål uden at det blir

Man køber en bedre bil fra start, så bliver det billigere i det lange
løb.
Kai

Fra : Brian

Dato : 23-10-09 19:10

> [...]

> hvilken slags produkt vil jeg kunne bruge til det formål uden at det blir

Prøv istedet at finde en pris på en rigtig undervognsbehandlig, de kan
samtidig sælge dig inderskærmene.
Sådan en "byscooter" kan ikke være så dyr at få behandlet, og så slipper du
for at splitte en helt ny bil ad

/Brian