Hvad kan man få for en tuningsboks?
Fra : Kåre

Dato : 23-10-09 12:00

Hej

Da min mekaniker ledte efter en elfejl på min bil, pillede han en
tuningsboks af (jeg anede ikke den var der. Købt med den uden at vide det).
Jeg har ikke tænkt mig at sætte den på igen, selvom det ikke var den der var
noget galt med, og selvom den fungerer ret godt...

Men kan man sælge sådan en for penge?
Der står ikke noget mærke på den, bare "Tuning box" og "More power more
fun".

Den er af den slags som er meget nem at montere. Den sættes bare ind imellem
stik til luftmængdemåler, og så en enkelt ledning mere.

Den har siddet på min 110 Hk TDi motor (Octavia), så den passer vel til alle
TDi motorer?
Bilen er synet med boksen på. Jeg gætter på at den med boksen vel har 140Hk.
I hvert fald noget der kan mærkes betydeligt! Og brændstoføkonomien bliver
lidt bedre.

Hvad er bud på sådan en? Er det umagen værd at sætte den til salg, og hvad
koster sådan noget?

pft
Kåre

Fra : ABJ

Dato : 23-10-09 16:05

"Kåre" <kaarebach@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> bliver lidt bedre.
>
> Hvad er bud på sådan en? Er det umagen værd at sætte den til salg, og hvad

2 skumbananer er budt.

Fra : Kåre

Dato : 23-10-09 17:58

> 2 skumbananer er budt.

Dette er ikke en markedsgruppe, så der kan ikke bydes her

Kåre

Fra : Leif

Dato : 23-10-09 19:04

> Dette er ikke en markedsgruppe, så der kan ikke bydes her
>
> Kåre

30 heste kan da ikke nøjes med 2 skumbananer, der skal mere havre til...........
/Leif

Fra : Leo Jensen

Dato : 23-10-09 09:06
Fra : Kåre

Dato : 23-10-09 17:58

"Leo Jensen" <leo.5500@gmail.com> skrev i en meddelelse
Prøv det her:

http://tinyurl.com/yj52u6p

Jeg har googlet oh jeg har kigget dba, men jeg synes det er lidt
uoverskueligt. Der er jo flere slags tuning, og jeg er ikke skarp i emnet.

Kåre

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-10-09 08:42

Kåre wrote:
> [...]
> brændstoføkonomien bliver lidt bedre.
>
> Hvad er bud på sådan en? Er det umagen værd at sætte den til salg, og

Til ældre TDI (ikke pumpedyse) som din er, sælges en boks som ikke er
godkendt til mellem 3-600 kr

--
/Frank

Fra : Kåre

Dato : 24-10-09 11:08

> Til ældre TDI (ikke pumpedyse) som din er, sælges en boks som ikke er
> godkendt til mellem 3-600 kr

Tak for det!
Dejligt med et konkret brugbart svar

mvh