Mange asiate og negre synger tysk schlager
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-10-09 17:55

Det er bemærkelsesværdig så mange fremmedarbejdere der overgiver sig til den
tyske musik.
Det er altså ikke bare tyskere som synger tysk schlager. Og det er faktisk
med den særdeles traditionelle lyd.

Nicole-Dyane (Asiat)
http://www.youtube.com/watch?v=HZ3o5DocFfc&NR=1

Ling (Asiat)
http://www.youtube.com/watch?v=jTapOa9mENE&feature=related

Sarah Jane (Neger)
http://www.youtube.com/watch?v=Fa0M1Q0HDlU&feature=related

Robertto Blanco (Neger)
http://www.youtube.com/watch?v=bjEW7Y1Xbdo&feature=related

Ret pudsigt, ikke?

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-10-09 17:57

meddelelsen news:4ae08e49$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Ups - her er den rigtige

Nicole-Dyane (Asiat)
http://www.youtube.com/watch?v=HogTBAdXOF4

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 22-10-09 19:05

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-stÂr-herpost.tele.dk> wrote:

> Ret pudsigt, ikke?

eh nej ... hvem fanden holder styr på hvad hudfarve folk har nutildags ?

/thomas

Fra : Allan Krautwald

Dato : 22-10-09 19:58

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse

> eh nej ... hvem fanden holder styr på hvad hudfarve folk har nutildags ?
>
> /thomas

Det gør Åge...han bryder sig ikke om fremmedartede mennesker.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-10-09 20:04

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse

> Det gør Åge...han bryder sig ikke om fremmedartede mennesker.

Krutte er godt meget fremmedartet - det kan godt blive for meget

Hilsen Åge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 22-10-09 20:19

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-stÂr-herpost.tele.dk> wrote:

> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Krutte er godt meget fremmedartet - det kan godt blive for meget

ja ok .. jeg kan godt se det er ok at være racist bare man smiler meget

/thomas

Fra : Allan Krautwald

Dato : 22-10-09 21:46

> ja ok .. jeg kan godt se det er ok at være racist bare man smiler meget
>
> /thomas

Det har han sikkert lært af sin partifører Pia, som er kendt for et sygt
smil.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-10-09 17:04

> Det har han sikkert lært af sin partifører Pia, som er kendt for et sygt
> smil.

Hun har da et sødt smil.

Det er i hvert fald sødere end Allans Al Khaida-føres smil.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-10-09 08:34

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse

> ja ok .. jeg kan godt se det er ok at være racist bare man smiler meget
>
> /thomas

Jamen dog....

Allan, jeg har da ellers altid troet du var Dansk....
Er du blevet fremmedarbejder ????

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 23-10-09 10:08

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Jamen dog....
>
> Allan, jeg har da ellers altid troet du var Dansk....
> Er du blevet fremmedarbejder ????
>
> M.V.H....Benny..

Endnu et tåbeligt forsøg fra dårekisten på at være morsom.
Du synes åbenbart det er helt okay, at Åge hælder sit fremmedfjendske lort
ud i gruppen?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-10-09 17:07

> Endnu et tåbeligt forsøg fra dårekisten på at være morsom.

Jeg synes da han var rigtig sjov

> Du synes åbenbart det er helt okay, at Åge hælder sit fremmedfjendske lort
> ud i gruppen?

Krutte synes det er mere tilforladeligt når han giver penge til folk som
skræmmer små børn i supermarkederne, tsk. tsk.
Åge har da ikke hældt noget fremmedfjendsk ud. han glædes over at også
asiater og negre synger slagermusik. '
Aner ikke hvor Al Khaida-Krutte får sådan noget vrøvl fra.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-10-09 12:43

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Endnu et tåbeligt forsøg fra dårekisten på at være morsom.
> Du synes åbenbart det er helt okay, at Åge hælder sit fremmedfjendske lort

Hej Allan

Nu var det jo altså ikke Åge, der startede de negative skriverier...

Så for mit vedkommende, indtil da, var tråden helt fin....
Faktisk skrev Åge med sin sædvanlige begejstring...

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-10-09 13:37

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Så for mit vedkommende, indtil da, var tråden helt fin....
> Faktisk skrev Åge med sin sædvanlige begejstring...
>
> M.V.H....Benny..

Jeg kan heller ikke finde tilbage i tråden og læse noget negativt om
fremmedarbejdere, som jeg skulle have skrevet. Jeg skrev faktisk at jeg
synes det var wældigt at asiater og negre også synger slagermusik i
Tyskland. En af Tysklands bedste slagersangere er faktisk en neger. Han
hedder Roberto Blanco. Jeg har en del sange med ham. Det er underligt at
nogen opfatter neger som et skældsord. Det er ikke naturligt. Her er en
ordentlig omgang neger-medley ...vrøvl... hit-medley af meget høj kvalitet.
Værsågod!

http://www.youtube.com/watch?v=N2_MCfwW-3E
http://www.youtube.com/watch?v=Uh5UPRYk-0c&feature=related

Hans hjemmeside. Altså ikke "Hans`s" hjemmeside, men Robertos selvfølgelig.
hehe
http://www.roberto-blanco.de/

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-10-09 12:45

meddelelse news:4ae44656$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=Uh5UPRYk-0c&feature=related
>
> Hans hjemmeside. Altså ikke "Hans`s" hjemmeside, men Robertos

Hej Åge

Nej, det kan jeg heller ikke....

Det hele startede med en, som spurgte, hvem der holdt øje med hudfarverne...

Det blev hurtigt vendt negativt mod dig....

Gæt selv af hvem ))

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-10-09 15:02

> Det hele startede med en, som spurgte, hvem der holdt øje med
> hudfarverne...

Kan det være en som har givet økonomisk støtte til nogen som skræmte børn i
et supermarked ?. Kan det være Krutte ?

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-10-09 06:39

meddelelse news:4ae5abe3$0$36581$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Kan det være en som har givet økonomisk støtte til nogen som skræmte børn
> i et supermarked ?. Kan det være Krutte ?
>
> Hilsen Åge

Hej Åge

Som jeg altid siger... Jeg ved ingenting...

Men du må gætte 3 gange... Gætter du rigtigt,
får du et gæt mere....

Og du må gerne afgive et fjerde bud )

M.V.H.....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-10-09 15:37

> Som jeg altid siger... Jeg ved ingenting...

Så ved du lige så meget (skråstreg) lidt som jeg.

> Men du må gætte 3 gange... Gætter du rigtigt,´får du et gæt mere....

Okay, men jeg aner jo ingenting om det, så mine gæt bliver altså bare hwa
der sån lige falder mig ind.
Gæt 1: Krutte
Gæt 2: Krutte
Gæt 3: Krutte

> Og du må gerne afgive et fjerde bud )

Et fjerde bud: Krutte

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 27-10-09 15:39

Åge Halldorsson skrev:

>Gæt 1: Krutte
>Gæt 2: Krutte
>Gæt 3: Krutte
>Et fjerde bud: Krutte

Tænker du ikke på andet

--
Ivan V. klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-10-09 15:48

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Tænker du ikke på andet

Det var bare hvad jeg sån lige kunne ryste ud af ærmet - og armen
selvfølgelig

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 27-10-09 19:53

Åge Halldorsson skrev:

>Det var bare hvad jeg sån lige kunne ryste ud af ærmet - og armen
>selvfølgelig

Jeg troede sgu det var noget andet du rystede ud når du rystede med armen
og tænkte på Krutte

--
Ivan V. klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-10-09 19:59

> Jeg troede sgu det var noget andet du rystede ud når du rystede med armen
> [...]

Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 27-10-09 16:55

> Tænker du ikke på andet
>
> --
Næeh han tænker på mig hele tiden

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-10-09 07:30

> Tænker du ikke på andet
>
> --
> Ivan V. klattrup
> http://klattrup.dk

Hej Ivan

Jamen hvordan skulle han dog kunne det ???

Svaret er korrekt.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-10-09 17:37

> Svaret er korrekt.
>
> M.V.H....Benny..

HURRRAAHHHHHHH! - Jeg vandt.
Håber ikke præmien er en rejse ned til Kruttes forbilleder, Taliban og
Al Khaeda i Pakistan. Med Krutte som rejsefører.
Så vil jeg lade min præmie overgå til den der havde næstflest rigtige. hehe

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 28-10-09 17:56

meddelelse news:4ae87329$0$36563$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Al Khaeda i Pakistan. Med Krutte som rejsefører.
> Så vil jeg lade min præmie overgå til den der havde næstflest rigtige.

Du er ikke rask.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-10-09 18:16

> Du er ikke rask.

Jeg ved det godt.
Jeg tror det er det fugtige vejr. Scooteren var også punkteret da jeg
skulle til at køre hjem fra jobbet i dag. Ned i byen og vente på at den blev
lappet. Gik rundt i det fugtige vejr, med regntøj og kørte hjem mens det
pjaskede ned og så er der al det grise-influenza.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-10-09 12:56

> [...]
> Al Khaeda i Pakistan. Med Krutte som rejsefører.
> Så vil jeg lade min præmie overgå til den der havde næstflest rigtige.

Hej Åge

Jamen hvorfor da ikke.... ???

Det kunne da blive en yderst interessant tur....

En sag skal altid ses fra mindst 2 sider.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-10-09 17:21

> En sag skal altid ses fra mindst 2 sider.

I orden, bare det er på tv.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 25-10-09 14:13

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Nu var det jo altså ikke Åge, der startede de negative skriverier...

Det var det så alligevel. Det er Åge, der konsekvent kalder alle, der ikke
har levet i vor del af verdenen for fremmedarbejdere gennem 7 generationer
for fremmedarbejdere...selv folk der f.eks. er født i Danmark.
Fremmedarbejdere eller gæstearbejdere var nogle der kom til landet i 60'erne
og 70'erne hovedsagelig fra Jugoslavien, Pakistan og Tyrkiet for at udføre
det grove og snavsede arbejde, danskerne ikke gad selv.
De sidste 30 år har v i ikke importeret arbejdskraft på denne måde og man må
anse udtrykket "fremmedarbejder" som en nedsættende betegnelse fra en
bondeknold, der næppe nogensinde har set en på Fur og omegn.

Det er præcist det samme, når Åge lægger alle muslimer for had. Når man så
stilfærdig gør opmærksom på, at det kun er et meget lille mindretal af
disse, der har fundamentalistiske tendenser, bliver man fra måge-æderen fra
Fur skudt i skoene, at man støtter terrorister.
Der er simpelthen ingen undskydninger for, at dømme hele befolkningsgrupper.
Man må tage udgangspunkt i det enkelte menneske.
Og nu kommer der garanteret en hele retirade fra Åge, hvor han "skamklipper"
dette indlæg og manipulerer og fordrejer tingene....so be it.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-10-09 12:43

> [...]
> Og nu kommer der garanteret en hele retirade fra Åge, hvor han
> "skamklipper" dette indlæg og manipulerer og fordrejer tingene....so be

Hej Allan

Nu er det altså ikke Åge, der har opfundet begrebet " Fremmedarbejder "...
Der i mod, er det, det offentlige Danmark, der indførte dette ord, allerede
i 60'erne.... Og endnu, har jeg aldrig hørt, at dette ord skulle være
negativt
ladet.... Men OK, jeg ved godt, at det nu om dage er blevet omdøbt til
folk af anden etnisk herkomst end Dansk. Netop fordi nogle af dem, nu
om dage jo altså er født i Danmark.

Lad nu være med at give Åge skylden for mere, end han har gjort...
Og skulle han så endelig have gjort det.... Så dækker det da langt
fra, alle de gange andre, sådan rent faktisk har svinet selv Danskere
til, bare i deres iver efter at nedgøre F.eks Dansktop artister.....

Tja, hvad Åge har set, eller ikke set, det skal jeg ikke kunne svare på.
Men sådan i praksis, så har jeg, en hel eftermiddag, opholdt mig på
Fur.... Og det er altså rigtigt mange år siden.... Og hvor usansynligt det
så end må lyde..... Jeg havde faktisk kontakt med intet mindre end 3
fremmedarbejdere i løbet af en eftermiddag på Fur....

Så selv om man bor på Fur, betyder det ikke, at fordi Fur ikke er
ret stor, at alt andet så krymper proportionelt....
Så hvem ved, måske ved han meget mere om dem, end vi
nogensinde kommer til.....

Men jeg vil da sige det sådan, at sådan som de lige for tiden
opfører sig i København... Det får nu meget nemt, folk til at
lægge dem for had... Og man kan vel næppe bebrejde dem.

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 26-10-09 17:58

> Men jeg vil da sige det sådan, at sådan som de lige for tiden
> opfører sig i København... Det får nu meget nemt, folk til at
> lægge dem for had... Og man kan vel næppe bebrejde dem.

Hvem opfører sig på hvilken måde i København?
Det er vist et par bander, der kæmper om narkomarkedet. Den ene bande er
Hells Angels og den anden er vistnok den såkaldte Blågårdsbande (som ganske
rigtigt efter sigende hovedsagelig består af danske statsborgere, som er
efterkommere af indvandrere) og hvad vil du så med det udsagn? Der findes
kriminelle i alle samfundsgrupper.

Men derudover er det uagtet hvad du og Åge postulerer forkert i store træk
at benævne folk fremmedarbejdere, da hovedparten er flygtninge og
familiesammenførte.
Fremmedarbejdere var noget, der kom til Danmark i 60'erne og 70'erne
hovedsagelig fra bjergene i Tyrkiet, Pakistan og fra Jugoslavien.

Og glemte helt at påpege at Åge også bruger det nedladne ord neger, som er
opfundet af racister i sydstaterne i USA "nigger" og absolut er ment
nedladent.
En mere fornuftig betegnelse ville være sorte, farvede eller
afro-amerikanere (hvis de kommer derovre fra).

Du kan vride og vende det ligeså tosset du vil...Åge har masser af gange
givet udfra for sin fremmedfjendskhed og kunne han holde sin indre svinehund
i ave, kunne vi undgå alle disse debatter om det.

Folk der er født og opvoksede i Danmark og er danske statsborgere, er ligeså
danske som du og jeg...sådan er det bare. Folk der er kommet rejsende hertil
er også danske, når de har fået statsborgerskab...sådan er det bare.
Der har siden tidernes morgen kommet nye indbyggere til landet fra en række
andre lande og de er efterhånden blevet danske.
Min familie er også indvandret til landet på fædrende side, da min oldefar
stammede fra Schlesien, det gør mig til 4. generationsindvandrer.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-10-09 18:14

> [...]

> som er efterkommere af indvandrere) og hvad vil du så med det udsagn? Der
> findes kriminelle i alle samfundsgrupper.

Ja, men blandt danskerne er der bare ikke ret mange. Jeg synes generelt
danskerne opfører sig rigtigt pænt.

> [...]
> Fremmedarbejdere var noget, der kom til Danmark i 60'erne og 70'erne
> hovedsagelig fra bjergene i Tyrkiet, Pakistan og fra Jugoslavien.

Ordet fremmedarbejder ved enhver hvad betyder. Det bruges i vid udstrækning,
da man jo ikke kan blive ved at følge med til trendy-danskeres evindelige
nye benævnelsesformer.

> Og glemte helt at påpege at Åge også bruger det nedladne ord neger,

Ja, selvfølgelig. En neger er jo en neger. Det kan man jo ikke lave om på.
Man kan ikke få negerne til at blive hvide, ved at have en
cafe-late-trendy-moderne holdning og mene at de er hvide.

> En mere fornuftig betegnelse ville være sorte, farvede eller
> afro-amerikanere (hvis de kommer derovre fra).

En mere fornuftig betegnelse ville være at kalde tingene hvad de er, en
neger er en neger og en cykel er en cykel.

> Du kan vride og vende det ligeså tosset du vil...Åge har masser af gange
> givet udfra for sin fremmedfjendskhed og kunne han holde sin indre
> svinehund i ave, kunne vi undgå alle disse debatter om det.

Vi kan vride alting, men det kommer bare ikke sagen ved. Krutte har gentagne
gange givet udtryk for sin nedladne holdning overfor danskerne.

> [...]
> ligeså danske som du og jeg...sådan er det bare. Folk der er kommet
> rejsende hertil er også danske, når de har fået statsborgerskab...sådan er

Slet ikke. Fremmedarbejderghettoerne er generelt set ikke spor danskprægede.
Man se udenlandsk tv og taler udenlandsk nog har generelt ikke
danskkprægede holdninger til demokrati.

> Der har siden tidernes morgen kommet nye indbyggere til landet fra en
> række andre lande og de er efterhånden blevet danske.

Det er jo fordi de har indordnet sig. Det gælder f.eks. europæiske og
amerikanske indvandrere. OG ISLANDSKE - hehee

> Min familie er også indvandret til landet på fædrende side, da min oldefar
> stammede fra Schlesien, det gør mig til 4. generationsindvandrer.

Det er Europa igen

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-10-09 18:16

meddelelsen news:4ae5d8da$0$36581$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-10-09 18:22

meddelelsen news:4ae5d8da$0$36581$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

Spændende om Krutte for mit indlæg til at blive fremmedfjendsk, fordi jeg
skrev at fremmedarbejder-ghettoerne generelt ikke har samme holdning som os
til demokrati.
Krutte vil jo gerne have at vi er ens og derfor SKAL man have samme
holdning til demokrati som Krutte. Men det har man altså bare ikke - og
det er der jo ikke noget
fremmedfjendk i at konstatere.
Noget andet er at det selvfølgelig er farligt for landets fremtid som
demokrati, men der er jo ikke et lovkrav om at fremmedarbejderne SKAL
arbejde for den form
for demokrati, som VI gerne vil have. Måske fremntiden blive en blanding af
demokrai og diktatur med lidt sharia. Det har man jo allerede visse steder i
England.
Sådan noget som nøgenbadning kan Krutte jo heller ikke bare forvente vil
blive tilladt i fremtidens Danmark. Yrrgghhhhh..... Gå væk billede.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-10-09 07:47

> [...]
> som er efterkommere af indvandrere) og hvad vil du så med det udsagn? Der
> findes kriminelle i alle samfundsgrupper.

Tja, nu bor jeg heldigvis langt derfra... Men ifølge mine TV-Aviser, er det
indvandrer banderne, der står for skyderierne... Men HA & AK81 der må lægge
ryg til ransagelser o.s.v.... Det er rockerne, der bliver beskudt...
Sommetider også indvandrere, men pudsigt nok, er det så stadig indvandrere,
der affyrer skuddene..

> [...]
> Fremmedarbejdere var noget, der kom til Danmark i 60'erne og 70'erne
> hovedsagelig fra bjergene i Tyrkiet, Pakistan og fra Jugoslavien.

Tja, selvfølgelig er det forkert... Men se nu lægger jeg ikke noget negativt
i ordet fremmedarbejder.... Og bruger det udelukkende fordi, det er ikke så
lidt lettere at skrive, end at skulle finde på en anden udlægning end " Af
anden etnisk herkomst end Dansk " hvilket jeg faktisk syntes lyder mere
nedværdigende end fremmedarbejder.

> [...]
> nedladent.
> En mere fornuftig betegnelse ville være sorte, farvede eller
> afro-amerikanere (hvis de kommer derovre fra).

Arh hold nu op Allan... Hvordan føles det at drukne i din egen politiske
korrekthed... Dengang jeg gik i skole, der sang vi da sommetider, " Sov sødt
lille Jumbo " Hvilket jo så må være grundfaderen til samtlige racistiske
sange.... Med linien " I morgen får du en NIGGERDRENG " Med den endnu mere
nedværdigende følgesætning, " Og ham skal du bruge som rangle " Hvis man
absolut skal vælge at se det nedværdigende i alt.

> Du kan vride og vende det ligeså tosset du vil...Åge har masser af gange
> givet udfra for sin fremmedfjendskhed og kunne han holde sin indre
> svinehund i ave, kunne vi undgå alle disse debatter om det.

Uha da da... Det lyder ikke godt.... Men så på den anden side, jeg har også
selv, givet indvandrere nogle slemme røfler.... Det kan godt være, det ikke
var pænt gjort, men det var ærligt ment... Så meget skal jeg da gerne
indrømme... Og hvad endnu værre er, bliver det ifølge mig, nødvendigt, gør
jeg det igen... Og stadig af et godt hjerte, og absolut bramfrit.

> [...]
> Min familie er også indvandret til landet på fædrende side, da min oldefar
> stammede fra Schlesien, det gør mig til 4. generationsindvandrer.

Jamen det generer ikke mig det fjerneste.... Muslimer, må for mig også gerne
være muslimer... Jeg har faktisk en del med dem at gøre, og det sker ofte,
at der lige er en her, der først lige spørger til de et af de fire
verdenshjørner, og eventuelt et stykke pap.... Så ved jeg, at han lige skal
ud og kigge efter Mekka, og gerne vil, hvis han lige kunne få bevilget nogle
få minutter, uden tilskuere.... Og det skal han selvfølgelig have lov
til..... Men som jeg altid har sagt, moral er en god ting. Men dobbeltmoral
er altså ikke dobbelt så godt.... Og Moral.... Den har Danskerne bevist, at
den sidder i tegnebogen..
Du kan teste dig selv.... Enkelt og hurtigt.... Her kommer 2 spørgsmål...
Kan du svare ja til begge....

Accepterer du muslimer ?????

Accepterer du Hal Al slagtninger ??????

Afventer nysgerrigt dit svar....

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 27-10-09 11:25

> Du kan teste dig selv.... Enkelt og hurtigt.... Her kommer 2 spørgsmål...
> Kan du svare ja til begge....
>
> Accepterer du muslimer ?????

Selvfølgelig accepterer jeg muslimer. Hvorfor skulle jeg ikke det?
Men i lighed med alle andre tager jeg selvfølgelig klart afstand fra de
relativt få fundamentalister, der findes inden for denne religion. Det er jo
netop det, der er min pointe: Bekæmp fundamentalismen og behandl det store
flertal, som man ville behandle alle andre mennesker.
Religion er ofte roden til meget ondt, men der findes fundamentalister inden
for de fleste religioner, kristne og jøder er gode eksempler.

> Accepterer du Hal Al slagtninger ??????

Hal Al slagtninger er svære at forholde sig til. Det kommer for mig an på,
hvordan det foregår. Hvis dyrene ikke lider, har jeg da ingen problemer med
det. Uden at have sat mig meget ind i det, mener jeg det handler om, at
blodet skal forsvinde fra kødet ud fra nogle foreskrevne regler. På den måde
minder det nok om jødiske slagtninger.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-10-09 15:45

> Selvfølgelig accepterer jeg muslimer. Hvorfor skulle jeg ikke det?
> Men i lighed med alle andre tager jeg selvfølgelig klart afstand fra de
> relativt få fundamentalister, der findes inden for denne religion.

Relativt få ? - Så er det sært at de kan skabe al den opmærksomhed.

> Religion er ofte roden til meget ondt, men der findes fundamentalister
> inden for de fleste religioner, kristne og jøder er gode eksempler.

Der findes ikke fundamentalister indenfor alle religioner. De mest fredelige
religioner er nok Hinduismen og Budhismen. Og den kriste religioner er
særdeles fredelig. Der er lidt problem,er med noget Jehovas vidner og Indre
mission. Jeg bor selv et sted hvor indre mission står stærkt, men de er lige
som alle andre at snakke med. De går heller ikke og skyder efter folk eller
sprænger sig selv i luften.

Hislen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-10-09 09:01

meddelelse news:4ae70780$0$56777$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> stærkt, men de er lige som alle andre at snakke med. De går heller ikke og
> skyder efter folk eller sprænger sig selv i luften.

Hej Åge

Kristendommen, har såmænd været lige så blodig som alle andre
religioner.... Men modsat den Muslimske tro, har den været i stand
til at forny sig, og tilpasse sig de nuværende forhold.

Det er vel netop Muslimernes store problem, at de aldrig har formået
at forny sig.... F.eks Muhammed er vel omkring år 570 E.K.

Vores Bibel, forbyder egentligt kun at afbillede Gud... Hvilket burde
være nemt at efterkomme, efter som ingen, kan have den fjerneste
ide om, hvordan han ser ud... Eller om han / hun overhovedet har
en fysisk form.

Det er vel egentligt også styrken ved en " Tro "....

Man kan " Tro " på UFO'er.... eller F.eks Gud...
Indtil man ser en af delene.... Så kan det ikke længere....
Være en Tro.... For nu ved du jo, at den ting du så " Findes "
Jeg kan F.eks ikke tro på UFO'er, for jeg ved at de findes...
For jeg har set en.... Spørg mig ikke om, hvad det var, for det
ved jeg ikke... Men den var der, og ingen har kunnet forklare
hvad det var... Altså i sagens vaskeægte natur " En UFO "...

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-10-09 08:35

> [...]

> at blodet skal forsvinde fra kødet ud fra nogle foreskrevne regler. På den
> måde minder det nok om jødiske slagtninger.

På den måde, minder den om alle slagtninger...

Alle dyr, lider vel formodentligt, når de skal slagtes...
Hvad enten det er traditionel eller Hal Al....
Men om det er af frygt, eller smerte.... ????
Faktisk tror jeg ikke engang videnskaben kan svare,
oprigtigt og ensidigt.....

Samtlige kyllinger i DK, Hal Al slagtes, og der findes næppe
et andet dyr, der slagtes i de mængder i DK....

Så man kan vel i grumme træk sige....
Kan man ikke acceptere Hal Al slagtninger...
Så kan man ikke acceptere muslimer....

Der findes ingen gylden mellemvej.... Så det er enten / eller..

Til gengæld, kan vi jo så stille det modsvarende spørgsmål...
Kan muslimerne acceptere OS.... Der er svaret til gengæld,
meget meget klart... Nej det kan de ikke....

Så det efterlader et spørgsmål, som en muslim nok ville gøre
sit yderste, for at undgå at skulle besvare....

Hvem af os, er så egentligt " De største Racister ??? "

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 28-10-09 11:40

> Til gengæld, kan vi jo så stille det modsvarende spørgsmål...
> Kan muslimerne acceptere OS.... Der er svaret til gengæld,
> meget meget klart... Nej det kan de ikke....

Det kan du ikke generelt finde noget bevis for.
Det er klart, at der findes en gruppe muslimer som ikke kan acceptere os
(som du kalder det), ligesom der klart blandt etniske danskere er en gruppe,
der ikke kan acceptere muslimer.
Det er desværre sådant, at der procentuelt er klart flere af "os", der ikke
kan acceptere "dem", det er en grim kendsgerning.
Det er en ligeså klar kendsgerning, at langt den altovervejende del af
muslimerne, klarer sig fint og tilpasser sig samfundet, hvis vi ellers vil
give dem mulighed for det.

De fleste muslimer har samme pragmatiske holdning til religion som kristne.
Det er kun et fåtal, der kommer til fredagsbønnen, ligesom kristne ikke går
i kirke.
Af det fåtal, der er praktiserende er det igen et fåtal, der udvikler
fundamentalistiske tendenser og af disse et forsvindende mindretal, der
overvejer at gøre noget aktivt ved det.

Men der er slet ingen tvivl om, at de fremmedfjendske elementer i vort
samfund kan være med til at skabe flere fundamentalister, tryk avler som
bekendt modtryk.
Nydanskere med muslimsk baggrund udgør alt efter hvordan man gør det op 4-7%
af befolkningen og det har jeg meget svært ved at se som et problem.
Problemerne opstår når integrationen mislykkes og vi margaliserer disse
grupper. Det er derfor du kan se social uro i de såkaldte ghettoer og det er
derfor der procentuelt er flere indvandrer unge, der ender kriminalitet.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-10-09 13:09

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-10-09 17:50

> [...]

Jeg ved da ikke lige hvorfor det skulle være en "grim" kendsgerning, at der
er folk, som mener at vi lukker for MANGE fremmede ind i landet.
I så fald kunne da ligeså godt være en "grim" kendsgerning, at der er folk
som mener, at vi lukker for FÅ fremmede ind i landet.
Vores land ville være meget fredeligere hvis vi ikke lukkede alle de
folk ind, som skaber alle de voldelige modsætninger i vores land.
Ville det ikke være dejligere at leve i et land UDEN de modsætninger, hvor
ingen er bange for nogen ting. Sådan kunne det jo sagtens have været, hvis
vi ønskede det.
Vi er selv ude om det vi oplever, med al det skyderi og overfaldshalløj

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-10-09 13:07

meddelelse news:4ae8763d$0$36587$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> vi ønskede det.
> Vi er selv ude om det vi oplever, med al det skyderi og overfaldshalløj

Hej Åge

Jamen dem der mener det.... Har jo ret..

Vi lukker alt for mange ind.... Bruger adskillige år, på at finde ud af, at
vi ikke vil beholde dem.. Og smider dem så ud igen...
Vi havde en masse i Sandholmlejren, som egentligt havde tilpasset sig
fint... Dem har vi nu smidt ud... Medens en masse tåber, gør gaderne usikre
i København.
Jeg ville have sagt... Smid dem ud, og sæt dem fra Sandholmlejren ind, i
stedet for dem.... Vil de være her, så vær en del af samfundet, vi kan være
tjent med, ellers hjem, hvor de, eller deres forældre kom fra... Og hvem
ved, måske skulle deres forældre følge med.... Det kan måske vække de
slumrende fædre, som ikke aner et dyt om, hvad deres sønner render og
foretager sig, og så lærer dem at opføre sig så perfekt, som muslimer mener
de er.... Og da der åbenbart skal en indsats på, som det er til at få øje
på, kunne det jo fint være denne.. Men det er politik, og har intet med
musik at gøre...

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-10-09 17:41

> [...]
> (som du kalder det), ligesom der klart blandt etniske danskere er en
> gruppe, der ikke kan acceptere muslimer.

Kommer ikke sangen ved hvad VI kan aceptere. Det er vores land. Vi har lov
at mene at vi har for mange gæster.

Endnu:

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-10-09 12:50

> [...]
> grupper. Det er derfor du kan se social uro i de såkaldte ghettoer og det
> er derfor der procentuelt er flere indvandrer unge, der ender

Hej Allan

Nej det har du da ret i.... Jeg kan ikke føre bevis for det....

Men ikke desto mindre, er jeg sikker på... At jeg har ret...

Jeg er også sikker på, at var du her, kunne jeg også
overbevise dig om rigtigheden af min påstand.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-10-09 20:18

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Det gør ..... (og en hel masse andet vrøvl)

Der er faktisk også en enkelt neger indenfor dansktop. Det er den kvindelige
del af gruppen 2BE1 - her er et nummer fra youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=96TslwxKlYY&feature=player_embedded

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 23-10-09 10:11

Allan Krautwald skrev:

>Det gør Åge...han bryder sig ikke om fremmedartede mennesker.

Såsom islændere

--
Ivan V. klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-10-09 17:10

> Såsom islændere

> Ivan V. klattrup

HALLO ! - Nu tror jeg lige........
Det der var aldeles ikke morsomt. Bare fordi man er hvid neger. Det næste
bliver vel du kalder mig en hvalros eller spækhugger. dertil kan jeg kun
sige at jeg i hvert fald aldrig har stjålet noget spæk. hehe

Hilsen Åge

Fra : Steen

Dato : 23-10-09 17:05

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-stÂr-herpost.tele.dk> wrote:

> Det er bemærkelsesværdig så mange fremmedarbejdere der overgiver sig til den
> tyske musik.

Nådada - og så er tyskere endda også fremmedarbejdere, så blir det snart
ikke værre

--
Steen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-10-09 17:12

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Nådada - og så er tyskere endda også fremmedarbejdere, så blir det snart
> ikke værre

Du godeste. Jeg synes nu ikke liiiige tyskere ligner fremmarbejdere.

Hilsen Åge

Fra : Steen

Dato : 23-10-09 21:48

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-stÂr-herpost.tele.dk> wrote:

> "Steen" <isteen@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Du godeste. Jeg synes nu ikke liiiige tyskere ligner fremmarbejdere.
>
> Hilsen Åge

Nå. Hvordan ser en fremmedarbejder da ud?
--
Steen

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-10-09 06:00

meddelelse news:4ae1d5c7$0$56774$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Steen" <isteen@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Du godeste. Jeg synes nu ikke liiiige tyskere ligner fremmarbejdere.
>
> Hilsen Åge

Jamen nu er der rigtigt mange, der ligner fremmedarbejdere
Som ikke er det.....
Lige som der er mange, med det modsatte look...

Men hvorfor kom du ind på det ????

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-10-09 09:30

> Men hvorfor kom du ind på det ????
>
> M.V.H....Benny..

Fordi jeg synes det er Wældig at der også er negre og asiater
(fremmedarbejdere) og sån som synger slagermusik. Det ser man ikke så meget
herhjemme.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-10-09 12:45

meddelelse news:4ae2baf2$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
>
> Fordi jeg synes det er Wældig at der også er negre og asiater
> (fremmedarbejdere) og sån som synger slagermusik. Det ser man ikke så

Hej Åge

Jamen det var jeg klar over, men hvorfor lod du dig lokke med
på disse negative skriverier igen....

Når de andre aldrig bliver klogere, så vis dem da, at du i det
mindste, er blevet voksen.

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 25-10-09 14:14

> [...]
> på disse negative skriverier igen....
>
> Når de andre aldrig bliver klogere, så vis dem da, at du i det

Det er godt nok at vende tingene på hovedet!!!!

Fra : Kent Oldhoj

Dato : 23-10-09 21:09

wrote:

> Sarah Jane (Neger)
> http://www.youtube.com/watch?v=Fa0M1Q0HDlU&feature=related

Der er ikke for 1 pfennig negroid i hende. Hun er snarere af arabisk eller
indisk afstamning, men tydeligvis 100% integreret.

> Ret pudsigt, ikke?

Egentlig ikke. Jeg har svært ved at se hvad hudfarve har med musikvalg at
gøre. Det er oftere kulturelle og sociale påvirkninger der spiller ind.

--
Oldhoj

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-09 21:22

"Kent Oldhoj" <kent@oldhoj.dk> skrev i en meddelelse

> Egentlig ikke. Jeg har svært ved at se hvad hudfarve har med musikvalg at
> gøre. Det er oftere kulturelle og sociale påvirkninger der spiller ind.

Hmmm.. så kan jeg ikke regne ud hvor filmen knækkede, for da jeg var på
Island for en måned siden, var det dælme ikke schlagermusik de hørte

Fra : Max

Dato : 23-10-09 21:29

Hej Alex

> Hmmm.. så kan jeg ikke regne ud hvor filmen knækkede, for da jeg var
> på Island for en måned siden, var det dælme ikke schlagermusik de
> hørte

Hvorfor tror du Åge er her ? Der er bare den fejl ved det hele at
han som altid ikke kan finde ud af tingene, så han slog sig ned 300 km
for langt nordpå :)

--
Mvh Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-10-09 17:48

> Hvorfor tror du Åge er her ? Der er bare den fejl ved det hele at
> han som altid ikke kan finde ud af tingene, så han slog sig ned 300 km
> for langt nordpå :)

> Mvh Max

Fascistiske racist

Fra : Max

Dato : 24-10-09 18:35

Hej Åge

> Fascistiske racist

Kikkede du i spejlet da du skrev det ?

--
Mvh Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-10-09 20:53

> Kikkede du i spejlet da du skrev det ?
>
> --
> Mvh Max

Nej, der da hænger et billede af dig.

Fra : J.Madsen

Dato : 31-10-09 19:18

Åge Halldorsson wrote:
> [...]
> Det er altså ikke bare tyskere som synger tysk schlager. Og det er
> faktisk med den særdeles traditionelle lyd.

Det kalder vis på denne:
http://www.youtube.com/watch?v=F67JhKT5bxU&feature=fvw

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-10-09 21:08