Reg. attest
Fra : Ukendt

Dato : 22-10-09 20:54

Hej,

Når en sælger omregistrere bilen til mig og sætter plader på, kommer
reg.attesten så direkte til mig med posten?

Bare sådan når jeg henter bilen / betaler, skulle jeg gerne være sikker på
attesten..?

Kasper

Fra : Brian

Dato : 22-10-09 21:35

"Kasper" <Tjae> skrev i meddelelsen
> Hej,
>
> Når en sælger omregistrere bilen til mig og sætter plader på, kommer
> reg.attesten så direkte til mig med posten?

Reg.attesten bliver sendt til personen, der er anført som den nye bruger.

> Bare sådan når jeg henter bilen / betaler, skulle jeg gerne være sikker på
> attesten..?

Er det noget privatkøb med en sælger der gerne vil stå for omregistreringen
?

Når bilen omregistreres får man en midlertidig reg.attest, som skal bruges
til den rigtige kommer med posten.

/Brian

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 22-10-09 21:37

> [...]
> reg.attesten så direkte til mig med posten?
>
> Bare sådan når jeg henter bilen / betaler, skulle jeg gerne være sikker på

Det bør du kunne se, når du henter bilen og får udleveret den midlertidige
registreringsattest. Der skulle du jo gerne stå som ejer, og så vil den
rigtige også blive sendt til dig.

Kurt