Mon det så sådan ud på storebælt?
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 21-10-09 12:26

Mon det så sådan ud da storebæltsbroen blev vædret???

http://www.youtube.com/watch?v=NL6Bjk0-W5U

Mvh
JR

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-09 13:21

Så var de lidt heldigere i denne situation:

http://www.youtube.com/watch?v=SQ8pG9ymIu4&feature=related

Flemming Torp

Fra : HO

Dato : 21-10-09 15:23

"Jan Rasmussen" <jr@FJERNvejen.net.dk> skrev i en meddelelse
> Mon det så sådan ud da storebæltsbroen blev vædret???
> http://www.youtube.com/watch?v=NL6Bjk0-W5U

hejsa
Jeg har set rigtig mange af klippene på youtube.
Jeg fatter også hvorfor mange kommer i situationen.
Men denne fatter jeg ikke - fuld udkik på begge skibe, og de råber endog som
gale ???
http://www.youtube.com/watch?v=qo1NjvZUIvo&feature=related

mvh
HO

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 21-10-09 16:47

"HO" <HO@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg fatter også hvorfor mange kommer i situationen.
> Men denne fatter jeg ikke - fuld udkik på begge skibe, og de råber endog

Hmm... jeg undrer mig over at folkene ombord ikke væltet, det må give noget
af et ryk.

Mvh
JR

Fra : Ivar

Dato : 21-10-09 17:28

HO skrev:

> Men denne fatter jeg ikke - fuld udkik på begge skibe, og de råber endog som
> gale ???
> http://www.youtube.com/watch?v=qo1NjvZUIvo&feature=related

To gange autopilot og styrmændene på lokum.

Jeg synes ikke det er sjældet, at man ser små fiskebåde
buldre derudaf, hvor man kan se, at der ikke er nogen der
holder udkig.

Ivar Magnusson

Fra : Jakob_K

Dato : 21-10-09 12:02

> Men denne fatter jeg ikke - fuld udkik på begge skibe, og de råber endog som
> gale ???http://www.youtube.com/watch?v=qo1NjvZUIvo&feature=related

Det er i Egypten. Der kan alt ske.

mvh
JAKOB