Mangler ide til "visitkort"
Fra : Ukendt

Dato : 20-10-09 19:37

Jeg ville gerne lave et "visitkort" - altså en hjemmeside med kun en side.
På denne side skulle de stå lidt kontakinfo og ganske få andre ting.

Jeg er bare helt blank til hvordan det kunne stilles op - nogen der har
nogle links til noget tilsvarende ?

Mvh. Allan

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 21-10-09 16:34

Allan Rath Møller skrev:
> [...]
> På denne side skulle de stå lidt kontakinfo og ganske få andre ting.
>
> Jeg er bare helt blank til hvordan det kunne stilles op - nogen der har

Øvelse 1 på ethvert kursus i HTML:
http://webdesign101.dk/x/visitkort.html

Hvis der ikke er nogen links til den slags er
det nok fordi de fleste hurtigt kommer videre.

Og så kom jeg til at reflektere over hvad
det at "komme videre" egentlig indebærer.
Hvad er der egentlig galt med en side som

http://webdesign101.dk/x/artikel.html

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-09 20:08

> Øvelse 1 på ethvert kursus i HTML:
> http://webdesign101.dk/x/visitkort.html

Jeg har nok formuleret spørgsmålet forkert - samt ramt forkerte gruppe.

Det jeg mangler er ideer til hvordan det kan se ud.

Mvh. Allan

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 21-10-09 20:37

Allan Rath Møller skrev:

> Jeg har nok formuleret spørgsmålet forkert - samt ramt forkerte gruppe.
>
> Det jeg mangler er ideer til hvordan det kan se ud.

1000 ideer på
http://www.csszengarden.com/
for eksempel:
http://www.csszengarden.com/?cssfile=/210/210.css&page=0

Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk
..

Fra : Henny Stewart

Dato : 22-10-09 13:19

"Allan Rath Møller" <amatfjernallanmdotdk> skrev i meddelelsen
> [...]
> På denne side skulle de stå lidt kontakinfo og ganske få andre ting.
>
> Jeg er bare helt blank til hvordan det kunne stilles op - nogen der har

Tjah, du kunne prøve at klikke linket i min signatur. Hvis du låner
designet, vil jeg anbefale dig at udskifte billedet.

--
Henny Stewart
http://hennystewart.dk

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-09 19:16

> Tjah, du kunne prøve at klikke linket i min signatur. Hvis du låner
> designet, vil jeg anbefale dig at udskifte billedet.

Det var egentligt noget i den stil jeg måske tror jeg havde forestillet mig.
Måske fordi jeg egentligt ikke vidste hvad jeg ledte efter - men synes du
har en go' ide.

Mvh. Allan