Klapbord bygge ?
Fra : *Olsen*

Dato : 21-10-09 08:41

Leder efter en opskrift på et klapbord til forlængelse af et alm. spisebord
til brug ved større gæstebud.
Gerne fleksibelt i længden evt. ved isættelse af plader.

Det skal helst ikke fylde for meget ved opbevaring.

Fra : Armand

Dato : 21-10-09 12:58

*Olsen* skrev:
> Leder efter en opskrift på et klapbord til forlængelse af et alm.
> spisebord til brug ved større gæstebud.
> Gerne fleksibelt i længden evt. ved isættelse af plader.
>
> Det skal helst ikke fylde for meget ved opbevaring.

Du skriver ikke hvor stor/lang!?

Det enkleste vil være et par bukke og en plade der evt. kan være en
gammel dør!

--
Armand.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-10-09 06:27

On Oct 21, 9:41 am, "*Olsen*" <s...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> til brug ved større gæstebud.
> Gerne fleksibelt i længden evt. ved isættelse af plader.
>
> Det skal helst ikke fylde for meget ved opbevaring.

Ikea sælger nogle ben, hvor holderen skrues på pladen og så skrues
benet i holderen.
Det gør at det er nemmere at opbevare bordpladerne.

--
Christian

Fra : Keld Nygaard

Dato : 21-10-09 15:03

"*Olsen*" <snyd@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Leder efter en opskrift på et klapbord til forlængelse af et alm.
> spisebord til brug ved større gæstebud.
> Gerne fleksibelt i længden evt. ved isættelse af plader.
>
> Det skal helst ikke fylde for meget ved opbevaring.

Prøv at mål højde og bredde på det bord det skal passe med, og så tag en tur
ud i en genbrugsforretning eller loppemarkede og find et gammelt bord der
passer til. Jeg fandt et fint bord (hvor benene kan skrues af), der passer
nøjagtig til vores spisebord, og det kostede ikke mere end en 50'er.

Med venlig hilsen
Keld Nygaard

www.nygaard.eu