Liste "med kost" til at sætte under dør
Fra : Klaus Andersen

Dato : 19-10-09 16:14

Hej,

Nogen der ved hvad sådan en liste med børster til at sætte under en dør, for
at forhindre træk, hedder?

Og hvor man kan få sådan nogen i nærheden af Viborg?

Mvh

KA

Fra : Max

Dato : 19-10-09 16:36

Hej Klaus

> Nogen der ved hvad sådan en liste med børster til at sætte under en
> dør, for at forhindre træk, hedder?

Den hedder er børstetætningslliste og kan findes eller
bestilles i ethvert byggemarkede.

--
Mvh Max

Fra : Klaus Andersen

Dato : 19-10-09 19:20

> Hej Klaus

> Den hedder er børstetætningslliste og kan findes eller
> bestilles i ethvert byggemarkede.
>
> --
> Mvh Max

Super, mange tak

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 19-10-09 20:09

Klaus Andersen skrev:

> Nogen der ved hvad sådan en liste med børster til at sætte under en dør, for
> at forhindre træk, hedder?

Jeg synes lige, du skal vide, at der findes flere muligheder
for at tætne under døre.

I mine øjne er en tætningsliste som vipper ned en bedre løsning.
Børstelisten slæber jo hen over gulvet. Det gør 'vippelisten' jo
ikke. Den lukker ned og tætner i det øjeblik den rammer i falsen.

Denne liste er en elegant og ikke billig løsning for en tætning
under en dør (billigere udgaver findes end denne herunder):
http://www.carlf.dk/Katalog/Produkt.05/052535.HTM

/Svend Erik