Andet multimedie
bentjuul 3670
Gennemsigtige PNG el. ICO
Fra : Henrik Jensen

Dato : 02-08-01 10:21

Hej NG

Jeg kunne godt bruge et link til et sted med en samling gennemsigtige PNG
eller ICO filer. De skal bruges som små ikoner.

mvh

Henrik

Fra : emj

Dato : 02-08-01 11:42

Henrik Jensen skrev i
<3b691a69$0$79815$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

>Jeg kunne godt bruge et link til et sted med en samling gennemsigtige PNG
>eller ICO filer. De skal bruges som små ikoner.

Prøv selv at søg på ikoner på nettet, så vi ikke skal være barnepige
for dig her. Der er tonvis af sider med ikoner.
Hilsen emj
--
- www.enterpol.dk/foto/
- få prøveabonnement på

Fra : Henrik Jensen

Dato : 06-08-01 00:00

> Prøv selv at søg på ikoner på nettet, så vi ikke skal være barnepige
> for dig her. Der er tonvis af sider med ikoner.
> Hilsen emj

Tak for venligheden - det kunne jo være der var een der havde et godt
link...

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 06-08-01 08:12

Manden spørger pænt efter et smart link til en hjemmeside med ikoner, ikke
efter en fremgangsmåde. Der er vel ikke højere til loftet her på internettet
end man kan snakke ordenligt sammen.

PS. Jeg har desværre ikke et brugbart link.

mvh

Lars