Hvad har I så lavet i weekenden ?
Fra : Leo Jensen

Dato : 19-10-09 02:13

Jeg har fordrevet tiden med en kvadratmeter plade, vinkelsliber,
svejseværk, hammer og mejsel

http://www.citronik.dk/jforum/posts/list/16644.page;jsessionid=BE8E575D548E70D74A2A2D2E1587BD35

;o )Leo

Fra : Anders Majland

Dato : 19-10-09 10:13

> Jeg har fordrevet tiden med en kvadratmeter plade, vinkelsliber,
> svejseværk, hammer og mejsel

Lige som en fornøjelig blanding af hobby og pligt

Jeg skiftede såmend blot til vinterhjul og rengjorde sommerhjulene (og
fjernede sten mm). Men i det ene c5 hjul sad en pig fra en tjørnebusk eller
lign. Dækket havde slet ikke tabt luft før jeg trak tjørnen ud...

Det var så 3. punktering siden februar i år

2 sten og en tjørn.

Næste gang jeg køber dæk kigger jeg nok ikke på slidindexet. Ser alligevel
ikke ud til at jeg er istand til at slide et dæk op på c5'en ....

/A

Fra : Martin Bak

Dato : 19-10-09 14:21

"Leo Jensen" <leo.5500@gmail.com> skrev i en meddelelse
Jeg har fordrevet tiden med en kvadratmeter plade, vinkelsliber,
svejseværk, hammer og mejsel

http://www.citronik.dk/jforum/posts/list/16644.page;jsessionid=BE8E575D548E70D74A2A2D2E1587BD35

Ser hyggeligt ud.
Jeg har været på hospitalet sammen med min kone. Nu skal jeg købe barnestol!

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 19-10-09 14:33

Martin Bak skriver:

> Ser hyggeligt ud.
> Jeg har været på hospitalet sammen med min kone. Nu skal jeg købe barnestol!

Er hun blevet opereret så lille at han skal i en barnestol?

Anyhow, om et års tid eller halvandet, kan du maile, hvis min
overflødige stol ikke er solgt:
http://moppe.dk/ksb.html

Teløk med det.

Klaus

Fra : Martin Bak

Dato : 19-10-09 14:50

> [...]
>
> Er hun blevet opereret så lille at han skal i en barnestol?
>
> Anyhow, om et års tid eller halvandet, kan du maile, hvis min

Takker. Det er selvfølgelig lidt sent at få indkøbt stolen, når jeg nu skal
hente dem i morgen, men man kan jo ikke nå alt i lige god tid

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Armand

Dato : 19-10-09 19:05

Martin Bak skrev:
> [...]
>
> Ser hyggeligt ud.
> Jeg har været på hospitalet sammen med min kone. Nu skal jeg købe barnestol!

Tillykke!
Dét var jo så også noget undervogns-arbejde

--
Armand.

Fra : Erik B. Hansen

Dato : 19-10-09 20:24

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote in

> Jeg har været på hospitalet sammen med min kone. Nu skal jeg købe
> barnestol!

Tillykke med det .. jeg går ud fra at I har fået noget at putte i
stolen?

--
vh, Erik BH

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 19-10-09 14:31

Leo Jensen skriver:

> Jeg har fordrevet tiden med en kvadratmeter plade, vinkelsliber,
> svejseværk, hammer og mejsel
>
> http://www.citronik.dk/jforum/posts/list/16644.page;jsessionid=BE8E575D548E70D74A2A2D2E1587BD35

Damn, nå min chef kører i en med samme farve. Det er "mandebil" hjemme
hos dem.....

Klaus

Fra : Jensen

Dato : 19-10-09 15:09

On Mon, 19 Oct 2009 15:30:36 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Damn, nå min chef kører i en med samme farve. Det er "mandebil" hjemme
>hos dem.....

Han kommer ikke meget ud, hva'?

--
Thomas

Fra : Leo Jensen

Dato : 19-10-09 10:09

On 19 Okt., 15:30, "Klaus D. Mikkelsen"
<Er.du.saa.k...@du.kan.finde.den> wrote:
> Leo Jensen skriver:

> Damn, nå min chef kører i en med samme farve. Det er "mandebil" hjemme
> hos dem.....

Det er den skam også her, konen har en skidt skulder, der kræver et
let styretøj, så hun kører Jaguar... Og cykel !!

Leo

Fra : Brian Sørup

Dato : 19-10-09 18:43

"Leo Jensen" <leo.5500@gmail.com> skrev i meddelelsen
Jeg har fordrevet tiden med en kvadratmeter plade, vinkelsliber,
svejseværk, hammer og mejsel

Jeg har taget gearkassen og udstødningsmanifoldene af Olds´en - nu skal der
et ekstra gear i og et ekstra udstødningsrør - så kommer den forhåbentlig
til at lyde som en rigtig V8ér ...

--
Brian Sørup
1998 Volvo V70 2,5t Aut.

Fra : Leo Jensen

Dato : 20-10-09 00:34

On 19 Okt., 10:12, Leo Jensen <leo.5...@gmail.com> wrote:
> Jeg har fordrevet tiden med en kvadratmeter plade, vinkelsliber,
> svejseværk, hammer og mejsel
>
> http://www.citronik.dk/jforum/posts/list/16644.page;jsessionid=BE8E57....
>
> ;o )Leo

Og hep, så den sq også synet og godkendt

Leo

Fra : ShutEye

Dato : 20-10-09 08:04

>Og hep, så den sq også synet og godkendt

Tillykke med det!
Velfortjent efter alt dit gåpåmod :)

Fra : Torben Scheel

Dato : 20-10-09 08:29

Leo Jensen wrote:

> Og hep, så den sq også synet og godkendt

Stort! Tillykke

--
vh
Torben

Fra : Leo Jensen

Dato : 20-10-09 03:58

On 20 Okt., 09:03, "ShutEye" <n...@no.no> wrote:

> Tillykke med det!
> Velfortjent efter alt dit gåpåmod :)

Alternativerne er jo skræmmende, så jeg vil gøre temmelig meget for at
holde den kørende indtil jeg skal aflevere kortet pga alder, dvs
mindst 25 år mere...

Alternativerne en anden lille, billig, usikker potte, som så skal
kasseres hvert 4. år pga uoprettelig rust, latterligt dyre dele osv.
Eller en ny lille potte, hvor omkostningerne så i stedet er
afskrivning, måske serviceregninger og med tiden også latterligt dyre
dele.
Begge alternativer vil samtidig være ret kedeligt ift. at køre
klassiker...

Dette syn kostede mig små 3000 kr til syn, omsyn, 1m2 plade, lidt
maling og Tectyl samt et brugt svejseværk...
Og så har jeg jo svejseværket til næste gang der bliver fundet
stålorm...

Leo