3 dage tilbage, sølle 3 dage...
Fra : Dak

Dato : 18-10-09 15:57

Så fik vi endelig lavet en aftale om at jeg skulle hente min nye bil
onsdag og hvad sker det i dag?

Min udstødning knækker lige foran samlepunktet efter katasylatoren.
Havde lidt metal lim men havde kun til at dække ca. 2/3 af røret så jeg
kunne køre 5 meter før den faldt af igen.

SÅ gode råd modtages gerne. Hvordan får jeg det lavet inden onsdag uden
at skulle købe en ny kat?! :-/

--
Dak
"Daewoo Matiz 0.8 '99"

Fra : Tom

Dato : 18-10-09 16:23

Dak skrev:
> [...]
> kunne køre 5 meter før den faldt af igen.
>

> SÅ gode råd modtages gerne. Hvordan får jeg det lavet inden onsdag uden

Kørertil en mekker på landet som kan svejse den sammen igen. Ikke mange
ben i det

--
Tom

Fra : Dak

Dato : 18-10-09 16:38

> Kørertil en mekker på landet som kan svejse den sammen igen. Ikke mange
> ben i det

Kender du en som har tid inden onsdag?

Fra : Mogens

Dato : 18-10-09 17:27

"Dak" <dak_n@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Kender du en som har tid inden onsdag?

Hvor bor du?

Fra : Dak

Dato : 18-10-09 17:56

Mogens skrev:
> "Dak" <dak_n@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvor bor du?

Herlev

Fra : Martin Petersen

Dato : 18-10-09 17:20

"Dak" <dak_n@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kunne køre 5 meter før den faldt af igen.
>

> SÅ gode råd modtages gerne. Hvordan får jeg det lavet inden onsdag uden at

Gun Gum, en opsprættet dåse og noget ståltråd. Så kører det lidt igen. ;)

- Martin

Fra : Dak

Dato : 18-10-09 17:59

> Gun Gum, en opsprættet dåse og noget ståltråd. Så kører det lidt igen. ;)
>
> - Martin

Fandt dette:

http://www.harald-nyborg.dk/listproduct.asp?Product=holts&Grp=61&n=60100

Spørgsmålet er om den alm pasta kan holde til det når der er tale om et
rør som er knækket? Ved ikke om jeg kan få ordentlig plads til
flexi-wrappen og er i tvivl om bandagen vil kunne holde røret samlet. :-/

Fra : Claus Frørup

Dato : 19-10-09 12:49

Isang tao pinangalanan, "Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]elvis.dk>
nagsulat:

>"Dak" <dak_n@hotmail.com> skrev i en meddelelse
klip

>Gun Gum, en opsprættet dåse og noget ståltråd. Så kører det lidt igen. ;)

Vælg dåsen med omhu.... Kattemads dåser stinker....
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 19-10-09 16:10

"Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i en meddelelse

> Vælg dåsen med omhu.... Kattemads dåser stinker....

Det ved alle da.

Har du prøvet med hundemads dåser?

Men nu var bruddet tæt på katten, så jeg ved ikke om det går med hundemads
dåse.

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Claus Frørup

Dato : 19-10-09 19:08

Isang tao pinangalanan, Uffe Bærentsen nagsulat:

>"Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i en meddelelse

>Det ved alle da.

Det tror jeg ikke og om natten er alle dåser grå

>Har du prøvet med hundemads dåser?

Vores hunde får tørfoder

>Men nu var bruddet tæt på katten, så jeg ved ikke om det går med hundemads
>dåse.

Der bliver nok en fandens masse ballade
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Brian

Dato : 18-10-09 19:50

"Dak" <dak_n@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> SÅ gode råd modtages gerne. Hvordan får jeg det lavet inden onsdag uden at
> skulle købe en ny kat?! :-/

Skal du aflevere den gamle bil hos forhandleren ?

Isåfald vil jeg da bare sige det som det er. Bilen ryger sikkert bare videre
på auktion, så han er nok kold som en brøndgravers bagdel.
Skulle de checke bilen, vil de alligevel hurtig kunne se at der har været
kreativ legestue.

/Brian

Fra : Dak

Dato : 18-10-09 20:18

> [...]
> videre på auktion, så han er nok kold som en brøndgravers bagdel.
> Skulle de checke bilen, vil de alligevel hurtig kunne se at der har

ja men skal jo kunne køre derover. bruger den også til at køre arbejde.

Fra : Brian

Dato : 18-10-09 20:28

"Dak" <dak_n@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> ja men skal jo kunne køre derover. bruger den også til at køre
> arbejde.

Hvis dét er argumenterne, skal du vel egentlig have den lavet i aften
istedet for inden Onsdag ?

/Brian

Fra : Dak

Dato : 19-10-09 14:06

> Hvis dét er argumenterne, skal du vel egentlig have den lavet i aften
> istedet for inden Onsdag ?

Jo det ville havde været rart men de færreste butikker som har åbent om
søndagen, har lige noget gun gum på lager.

Fra : Pwh

Dato : 19-10-09 18:48

Dak, skrev:

> Jo det ville havde været rart men de færreste butikker som har åbent
> om søndagen, har lige noget gun gum på lager.

Har tidligere købt det på tankstationer.
Som flere skriver er det noget klams der ikke holder særligt godt,
dog vil det styrke en del hvis du kan få et spændebånd omkring.

/Jens