[OT] - sunsite.
Fra : Stig Johansen

Dato : 18-10-09 10:27

Ja ja - det er nok OT her, men jeg så lige, at Sunsite 'rodede med
systemerne' i går:
<http://dotsrc.org/>
Usenet server network changes

Saturday October 17th 2009

We have made some network changes for our Usenet server. This means that if
you use "sunsite.dk" as server name in your config, you will have to change
it news.dotsrc.org. If you use news.sunsite.dk your client will continue to
work, but we encourage you to change it to news.dotsrc.org.

Så må vi se om indlæg/svar går tabt, eller om de bliver synkroniseret på et
tidspunkt.

Men herfra er det 'larmende tavshed' indtil videre.

Stig Johansen

Fra : Erik Olsen

Dato : 18-10-09 14:04

Stig Johansen wrote:
> [...]
> på et tidspunkt.
>
> Men herfra er det 'larmende tavshed' indtil videre.

News.dotsrc.org er i gang nu.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Georg Sluyterman

Dato : 19-10-09 15:04

Stig Johansen wrote, On 2009-10-18 11:27:
> [...]
> tidspunkt.
>
> Men herfra er det 'larmende tavshed' indtil videre.

Det skulle meget gerne fungere igen for alle brugere.

--
Venlig hilsen
Georg Sluyterman

Fra : Stig Johansen

Dato : 19-10-09 15:39

Georg Sluyterman wrote:

> Det skulle meget gerne fungere igen for alle brugere.

Det virker også her (siden i går eftermiddags), dog ser det ud til der er
nogle indlæg, der ikke dukker op.

Men det kan ligeså godt være min newsreader, der ikke finder 'ældre' indlæg,
da der er kommet nyere til siden.

Stig Johansen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 19-10-09 21:21

Stig Johansen wrote:

> Det virker også her (siden i går eftermiddags), dog ser det ud til
> der er nogle indlæg, der ikke dukker op.
>
> Men det kan ligeså godt være min newsreader, der ikke finder 'ældre'
> indlæg, da der er kommet nyere til siden.

Nok snarere, at efter et vist tidspunkt er indlæg sendt til news.sunsite.dk
forsvundet ud i et stort tomt intet. Jeg sendte selv noget forleden - det
kan ikke ses via sunsite, selv om det er sendt den vej, men jeg kan godt se
det via groups.google.dk.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk