Hmm.. er der bøvl med sunsite? - og follow~
Fra : Stig Johansen

Dato : 18-10-09 10:06

Jeg sendte denne her forespørgsel i mordes:
> Hej.
>
> Jeg sidder og fumler lidt med et eksempel på galleri, eller i
virkeligheden
> er det mere noget javascript, jeg roder med.
>
> Som der er lige nu, tilpasser jeg en div efter størrelsen på 'det store
> billede':
> <http://w-o-p-r.dk/test/galleri.poc2.html>
>
> Som udgangspunkt har jeg blot sat left til 200px, hvis billedet er undet
> 1000 px bredt, ellers 0.
>
> Det kunne være rart, hvis dev'en (imagediv1 eller -2) er centreret
> horisontalt hvis det er smallere end vinduet, ellers venstrestillet.

> [...]
med subject: Centrering/venstrestilling af div via CSS?

Jeg kan ikke se den, hverken i Knode eller OE, men for at følge op, så
skulle jeg alligevel bruge bredden(via JS), så det betyder ikke så meget.

Planen var/er, at 'zoom' af de små billeder ikke kun skulle ske 'til højre',
men glidende afhængig af om man var i venstre side (zoom til højre), eller
i højre side (zoom til venstre).

Så jeg blev nødt til at implementere en 'width' funktion alligevel.
<http://w-o-p-r.dk/test/galleri.poc3.html>

Stig Johansen