Steady As She Goes med Magtens korridorer ~
Fra : Andersen [3650]

Dato : 17-10-09 21:55

Det er kun lykkedes mig at finde den på Youtube, men
vil også gerne have den på MP3. Nogen der har set den??
(som MP3 altså)

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-09 13:04

"Andersen [3650]" <FJERNandersen@FJERNnospam.dk> skrev i en meddelelse

> Det er kun lykkedes mig at finde den på Youtube, men
> vil også gerne have den på MP3. Nogen der har set den??
> (som MP3 altså)

Jeg tror ikke den er indspillet som sådan. Det var vist bare et projekt i
DR2's Backstage, med et enkelt fælles nummer live.

Fra : Ralph

Dato : 18-10-09 13:13

"Andersen [3650]" <FJERNandersen@FJERNnospam.dk> skrev i en meddelelse

Du kan evt. spørge studieværten på Backstage, Camilla Jane Lea, hun plejer
at opfordre sine lyttere til at skrive hvis der er spørgsmål: cjl at dr dot
dk

--
Ralph

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 21-10-09 02:53

"Andersen [3650]" <FJERNandersen@FJERNnospam.dk> skrev i en meddelelse
> Det er kun lykkedes mig at finde den på Youtube, men
> vil også gerne have den på MP3. Nogen der har set den??
> (som MP3 altså)

Jeg har nappet den på You Tube og har den nu liggende i mp3-format og i
mp4-format (video). Kvaliteten er ikke noget at prale af da det lyder
overstyret noget af tiden men hvis du er interesseret kan du skrive til min
e-mail-adresse som er valid.

E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Henrik Laursen

Dato : 21-10-09 14:51

"Kim Larsen \(på AltBinaries.com eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com>
wrote in news:oQtDm.54930$Wx3.39660@newsfe20.ams2:

> [...]
> lyder overstyret noget af tiden men hvis du er interesseret kan du
> skrive til min e-mail-adresse som er valid.

Skyldes bitraten, der er kun på sølle 112kbps i videoen, så det kan
heller ikke engang svare sig at lave den i mere som MP3.

--
Henrik Laursen

Fra : Thomas

Dato : 11-11-09 02:34

On Oct 21, 2:51 pm, Henrik Laursen <nom...@dont-like-spam.com> wrote:

> Skyldes bitraten, der er kun på sølle 112kbps i videoen, så det kan
> heller ikke engang svare sig at lave den i mere som MP3.
>
> --
> Henrik Laursen

Skriv til fodboldenglen@gmail.com ---han .o) har en weltklasse mp3
version af den optræden

Fra : Thomas

Dato : 11-11-09 02:35

On Nov 11, 10:33 am, Thomas <fodboldeng...@gmail.com> wrote:

> Skriv til fodboldeng...@gmail.com ---han .o) har en weltklasse mp3
> version af den optræden- Hide quoted text -

fodboldenglen_snabela_gmail_com