Musikalsk bombe i Tyskland
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-10-09 20:13

Klokken lidt i ni sptrang en bombe i det store eurovisionsshow FESTE DER
VOLKSMUSIK.

Vi havde lige haft DIE FLIPPERS på scenen. Da de var færdige havde de en
bombe, som de sprang, så det gav et gys gennem hele den store hal. Publikum
var som lamslåede.

Die Flippers startede i 1969 og derfor er der den enorme tv-mediebevågenhed
omkring dem og talrige musikalske indslag. De har jo 40 års jubilæum.

Den bombe de sprang klokken lidt i ni var at FLIPPERS NEDLÆGGES OG TAGER PÅ
AFSKEDSTURNE NÆSTE ÅR.

Nå, men vi da Paldauer stadigvæk

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-10-09 12:11

meddelelsen news:4ada172c$0$36559$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Den bombe de sprang klokken lidt i ni var at FLIPPERS NEDLÆGGES OG TAGER
> PÅ AFSKEDSTURNE NÆSTE ÅR.

Afskedsturneen starter søndag den 7. november 2010 i Europahallen i
Karlsruhe og slutter lørdag den 19. marts 2011 i SAP-Arena i Mannheim. Det
er godt tidligt at fortælle om afskedsturne, når den fø'rst er slut om
halvandet år. De kan jo også sagtens nå at forandre mening i mellemtiden.
Mange kendte navne har haft adskillige afskedsturneer, hehe.
Her kan man læse om afskedsturneen , der faldt som en bombe i går aftes.

Skal vi ikke lige titte på deres enorme hit, som høvler ud alle steder i
øjeblikket
Aj aj aj Hr. Kapitän: http://www.youtube.com/watch?v=2RVAZD5y2Ew og
selvfølgelig deres afskedssang:
Wir sagen dankesjön:
http://www.youtube.com/watch?v=t9Sml861CFI&feature=related

Men vi har da stadig Østrigske "Die Paldauer". De har faktisk snart 42 års
jubilæum. De startede i 1968.
Her kan man høre at det er næsten samme stil som "Flippers". Jeg har fundet
et af deres hit spilles meget i øjeblikket.
Plötzlich war's Liebe:
http://www.youtube.com/watch?v=NIaXELvMFQ8&feature=related

Hilsen Åge

Fra : V

Dato : 18-10-09 13:50

> [...]
> års jubilæum.
>
> Den bombe de sprang klokken lidt i ni var at FLIPPERS NEDLÆGGES OG TAGER

Ja, jeg var også noget overrasket over at høre dette! Er først begyndt at
høre dem inden for det sidste halve år, så i fremtiden må man jo nøjes med
det de hidtil har lavet (hvilket jo også er en hel del ).

Da han havde at de havde noget at "bekendtgøre", kunne jeg næsten regne ud
af det var det sørgelige budskab!