Deaktiver scroll på hjemmeside?
Fra : nomade

Dato : 17-10-09 17:32

Hej!

Jeg har et lille problem, på forsiden på min hjemmeside, der er pludeselig
kommer en sidevers scroll selvom det ikke er nødvendigt, og jeg kan ikke
komme ad med den igen.
Er der en kode til at deaktivere / slå scroll funktion fra?
Jeg bruger Frontpage, alm. HTML

hjemmeside www.beagleboys.dk

Håber nogen kan hjælpe :0)

Fra : Kim Emax

Dato : 17-10-09 12:12

On Oct 17, 6:31 pm, "nomade" <ad...@odc.dk> wrote:
> [...]
> komme ad med den igen.
> Er der en kode til at deaktivere / slå scroll funktion fra?

Jeg vil tro at følgende stylesheet gør det for dig:

body{overflow-x:hidden}

Men jeg ville nok hellere finde årsagen til at den scrollbar pludselig
dukker op
Kim Emax

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 18-10-09 02:11

Start med at rette de mange fejl du har
http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3a%2f%2fwww.beagleboys.dk%2f

Jeg kan se at du har fulgt Kims råd. Men du skal tænke på at hvis folk
kun har et lille browser vindue medfører det at de ikke kan se hele
siden. så som Kim også sagde ret fejlen i stedet.

Regards Jens Peter Karlsen.