Musik ID
Fra : Holst

Dato : 17-10-09 10:21

Min kæreste snakker om to musiknumre, som hun hverken kan huske titel
eller kunstner på, og hun kan mest fortælle om videoerne, som jeg ikke
selv kan huske. Hvad kan det være?

Hun mener, at det er samme kunstner, men at der er forskellige sangere.

Den første video: Den foregår i et storcenter, sådan en lidt kikset
mand, som danser/gymnastik. Sikkert en mand, der synger.

Den anden video: En masse bamser og dukker sprænger i luften, ting og
sager springer i luften, alt sprænger i luften ... Denne gang er det
uvist, om det er mand/kvinde, der synger.

Hvem kan det være?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-10-09 10:51

Ham her http://www.youtube.com/watch?v=Q_5bJGsgQ-s&feature=related

Fra : Carl Drud

Dato : 17-10-09 11:13

Holst <newsfeb08@shelter.dk> writes:

> Den første video: Den foregår i et storcenter, sådan en lidt kikset
> mand, som danser/gymnastik. Sikkert en mand, der synger.

Fatboy Slim: Praise You

http://www.youtube.com/watch?v=LiXg_70rMeM

--
Carl

Fra : Holst

Dato : 17-10-09 12:14

Tak for hjælpen det var nemlig lige præcis Fatboy slim