Øjeblikkets hits
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-10-09 20:14

Hvad rører dig sig blandt populærmusik lige i øjeblikket - oktober 2009 ?

Jo, Nick P. er jo forlængst færdig med at synge om stjerner som der er
skrevet et navn på - og som Kandis oversatte til et kæmpehit her i landet.
Nu synger Nick P. om "Der mann im mond"
http://www.youtube.com/watch?v=sK8WWSHahEo

D. J. Ötzi gider heller ikke det med at skrive navne på stjernerne. Nu
synger han om "Sweet Carioline". Måske var det det navn han skrev på
sternen. http://www.youtube.com/watch?v=hisn1-aoXnY

Franziskas sommerfølelser, eller skulle man sige vinterfølelser går i
retning af Dich und immer wieder dich
http://www.youtube.com/watch?v=VK0twMbZgAM

Helene Fischer er jo den helt store stjerne, som jo snart får
danmarkspremiere, både på dansk tv og som koncertnavn i Horsens. I disse
uger hitter hun helt vilt med dtte hit
http://www.youtube.com/watch?v=QwlBUtv-59o

Så må vi ikke glemme "De jungen zillertaler". De er et kæmpe navn i disse
uger. De hitter med hele 3 sange i øjeblikket. Det ene hit kender vi vist
til bevidstløshed. Ellers kommer man vel til det "en skønne dag" Hahahaha.
Spøg til sige. Yderligere kommentarer er vist unødvendigt. Hvad mon Tim
Toupet siger at at hans hit hives ud af hænderne på ham ?
http://www.youtube.com/watch?v=OIncltW9XFU

De Jungen Zillertaler hitter også med en anden sang. Det er denne
http://www.youtube.com/watch?v=bDhH3bs-YgM

De jungen zillertaler hitter også med en sang mere: Den kunne jeg dog ikke
lige finde. Den hedder "Wickie".

Albumsmæssigt hitter Udo Jürgens med et best of album. Semino Rossi, Andy
Borg (Andy Musikantenstadl Spasmager) og Hansi Hinterseer, der siger at man
skal komme med ham. Monika Martin hitter også med et album og så er der
altså D.J. Ützi endnu engang. han hitter med sit album "Hotel Engel"

Hilsen Åge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 16-10-09 20:16

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-stÂr-herpost.tele.dk> wrote:

> Hvad rører dig sig blandt populærmusik lige i øjeblikket - oktober 2009 ?

tja, Rammstein ligger nr. 1 på iTunes ligenu .. det er tysk musik så det
må være lige i din boldgade :)

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-09 20:40

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse

> tja, Rammstein ligger nr. 1 på iTunes ligenu .. det er tysk musik så det
> må være lige i din boldgade :)

På TDC Play er det Alfabeat
På Billboard er det Britney Spears
På hitlisten.nu, er det M.G.P.
Jeg synes nu det ser ud som om det også er Britney på iTunes
På tysk MTV er det Lady Gaga
På den officielle tyske top 100 på pooltrax, er det Robbie Williams

Mon Åge har brugt http://www.archive.org/web/web.php, og stillet den på 1952
for at finde de mærkelige hitlister? :)

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-09 21:50

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse

> tja, Rammstein ligger nr. 1 på iTunes ligenu .. det er tysk musik så det
> må være lige i din boldgade :)

Gæt hvem der ligger nr. 1 på Fur?

http://www.bandbase.dk/localheroes/1082/779/7884/

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 16-10-09 21:51

Alex Linaa <www.linaa.com> wrote:

> "Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse

> Gæt hvem der ligger nr. 1 på Fur?
>
> http://www.bandbase.dk/localheroes/1082/779/7884/

jøsses ....

/thomas

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 16-10-09 21:53

Alex Linaa skrev:

>Gæt hvem der ligger nr. 1 på Fur?

Jeg troede det var til schlager

--
Ivan V. klattrup
http://klattrup.dk

Fra : www.Kiffer.NL

Dato : 16-10-09 21:08

Da bekommt man ja die Duese beim Lesen !!

www.Kiffer.NL

"Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> schreef in
bericht news:4ad8c5f0$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-10-09 10:49

meddelelse news:4ad8c5f0$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
>

> D. J. Ötzi gider heller ikke det med at skrive navne på stjernerne. Nu
> synger han om "Sweet Carioline". Måske var det det navn han skrev på

Nå ja, hvad pokker, sådan en gammel Neil Diamond sag, kan jo aldrig
ramme helt ved siden af.... Heller ikke, lavet om til, hvad der vel næsten
kan kaldes moderne " Johnny Reimar Party "

Og uha da, jeg kom til at lytte til Deftones her forleden aften....

Det er der nogle, der kalder musik... Men helt ærligt, så kunne de da vist
bedre bruges som alternativ straffemetode for unge utilpassede....

Hvis det i forvejen er det, de lytter til, så er det intet under, at de
opfører
sig som de gør.... Jeg ved ikke om det hjælper, at være fuld... Men nu var
jeg altså ret så ædru....

Så 100 gange hellere, sådan en gammel Diamond slager, lavet om til
Tysk underholdning.... Selv om Diamonds egen version, stadig er Nr 1..

M.V.H....Benny..