Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Farvestyring igen igen
Fra : Soeren Friberg

Dato : 16-10-09 22:35

Ud fra dette link:
http://www.color.org/version4html.xalter

kan jeg ikke få min Firefox 3.5.3 til at supportere ICC version 4 profiler.

Rob Galbraiths artikel er ikke korrekt ift. min version tilsyneladende:
http://www.robgalbraith.com/bins/content_page.asp?cid=7-9311-9478

gfx.color_management.enabled
har her en talværdi; vist 0, 1 eller 2

Men hvad er så Enable her? Det ved nogen måske. I øvrigt har jeg prøvet
mulighederne uden positivt resultat.

?
På forhånd tak!
--
Kh. Søren
http://1x.com/v2/#member/10362/

Fra : Soren 'theDiver' Rei~

Dato : 16-10-09 22:55

Soeren Friberg wrote:
> [...]
> har her en talværdi; vist 0, 1 eller 2
>
> Men hvad er så Enable her? Det ved nogen måske. I øvrigt har jeg prøvet

Jeg faldt lige over denne her:
https://developer.mozilla.org/En/ICC_color_correction_in_Firefox

Specielt:
The new QCMS color management system introduced in Firefox 3.5 currently
only supports ICC version 2 color profiles, not version 4. This may
result in images being too dark. See bug 488800 and the ICC version 4
profile test.

Men jeg kan leve med det, meget bedre end at skulle bruge f.eks. safari.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Søren Reinke, IDCS #505926, TDI Trimix

Fra : Soeren Friberg

Dato : 16-10-09 23:07

On 16-10-2009 23:55, Soren 'theDiver' Reinke wrote:

> [...]
> profile test.
>
> Men jeg kan leve med det, meget bedre end at skulle bruge f.eks. safari.

Ok, tak for hurtig forklaring. Jeg må bare konstatere, at et af de
billeder, som jeg sidst postede i billedreklamegruppen ser rimelig
ødelagt ud ift. LR eller vieveren i Win 7.

--
Kh. Søren
http://1x.com/v2/#member/10362/

Fra : Soren 'theDiver' Rei~

Dato : 16-10-09 23:32

Soeren Friberg wrote:

> Ok, tak for hurtig forklaring. Jeg må bare konstatere, at et af de
> billeder, som jeg sidst postede i billedreklamegruppen ser rimelig
> ødelagt ud ift. LR eller vieveren i Win 7.

Øv det er surt ;-(

Lad os håbe de fixer den bug ret hurtigt.