Shell's skrabekampagne
Fra : JBH

Dato : 15-10-09 18:16

Shell kører for tiden en kampagne hvor man ind i mellem får et "skrabelod"
udleveret efter tankning. Ud over at der tilsyneladende ikke er noget
mønster i hvad der skal til for at få et lod, spekulerede jeg i om der er en
reel chance for gevinst.

Nogen som har vundet eller kender til en som har vundet noget somhelst ?

mvh
JBH

Fra : Rune Riis-Larsen

Dato : 15-10-09 18:25

Nope, men har godt nok skrabet nogle stykker.

Rune

Fra : TDN

Dato : 15-10-09 18:30

> [...]
> om der er en reel chance for gevinst.
>
> Nogen som har vundet eller kender til en som har vundet noget somhelst ?

Har skrabet en masse uden held, overvejer at bede dem beholde dem, har ikke
meget tiltro til gevinstchancerne.

Mvh
Thomas

Fra : Kent Glerup

Dato : 16-10-09 00:06

TDN skrev:

> Har skrabet en masse uden held, overvejer at bede dem beholde dem, har ikke
> meget tiltro til gevinstchancerne.

Pas på med det. Har oplevet en ekspedient der blev knotten da jeg lod
loddet blive på disken. Mærkeligt egentlig...

/Kent Glerup

Fra : Brian

Dato : 15-10-09 18:40

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Nogen som har vundet eller kender til en som har vundet noget somhelst ?

Jeg talte om det samme med en kammerat forleden. Han har aldrig vundet noget
på sine lodder, og det har jeg heller ikke.

Ang. sammenhængen i at få udlevert et lod eller ej, er der ingen system i
det her i byen. Jeg fylder bilen hver gang, og får mit lod, hvorimod min
kammerat render og slattanker hele tiden - og han får stadig et lod.

Der skal da nok være nogen der vinder - men Shell er jo ikke idioter

/Brian

Fra : Dak

Dato : 15-10-09 19:27

> Ang. sammenhængen i at få udlevert et lod eller ej, er der ingen system
> i det her i byen. Jeg fylder bilen hver gang, og får mit lod, hvorimod
> min kammerat render og slattanker hele tiden - og han får stadig et lod.

Der står ingen steder at man skal tanke for at få et kort. så bare gå
ind og spørg efter det. Dog må du højst få et kort pr. dag.

Desuden er det ulovligt at lave konkurrencer som er købsbetinget.

--
Dak
"Daewoo Matiz 0.8 '99"

Fra : Brian

Dato : 15-10-09 19:33

"Dak" <dak_n@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Der står ingen steder at man skal tanke for at få et kort. så bare gå ind
> og spørg efter det. Dog må du højst få et kort pr. dag.
>
> Desuden er det ulovligt at lave konkurrencer som er købsbetinget.

Hehe - udfra dine skriblerier her i gruppen, undrer det mig egentlig ikke at
du har styr på den slags spidsfindigheder

Jeg ville dog nok være lidt lunken ved at rende ind og bede om et lod...
også selv om de åbenbart ikke må nægte det.

/Brian

Fra : mugge

Dato : 15-10-09 19:52

> [...]
>
> Jeg ville dog nok være lidt lunken ved at rende ind og bede om et lod...
> også selv om de åbenbart ikke må nægte det.

Uden at jeg bad om det gav han mig tre skrabelodder med på tanken sidst jeg
var inde og købe tyggegummi............................

..................så der er nok ikke meget system i det...........

mugge

Fra : Frank Leegaard

Dato : 15-10-09 20:26

Brian wrote:

> [...]
> stadig et lod.
> Der skal da nok være nogen der vinder - men Shell er jo ikke idioter

Der er nok en guldvask på et ud af hundrede lodder

--
/Frank

Fra : Armand

Dato : 16-10-09 00:46

Frank Leegaard skrev:

> Der er nok en guldvask på et ud af hundrede lodder

Jeg synes eller at have opfattet fra reklamerne at det drejer sig om en
gratis optankning (hvorfor lodderne retteligt burde være forbeholdt
tankende og uddeles lige inden betaling) :-/

--
Armand.

Fra : JBH

Dato : 16-10-09 06:47

> Jeg synes eller at have opfattet fra reklamerne at det drejer sig om en
> gratis optankning (hvorfor lodderne retteligt burde være forbeholdt
> tankende og uddeles lige inden betaling) :-/

Sådan havde jeg også opfattet det, indtil jeg igår tankede uden at få et
lod, men det ser ikke ud til jeg er gået glip af noget jfr. svarene her

mvh
JBH

Fra : VoresBil

Dato : 16-10-09 07:14

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Sådan havde jeg også opfattet det, indtil jeg igår tankede uden at få et
> lod, men det ser ikke ud til jeg er gået glip af noget jfr. svarene her

Det ville være en lovovertrædelse at lave en købsbetinget konkurrence !

Men Shell vil gerne have i tanker der så de skriver jo IKKE klart at man
blot kan få lodder udleveret, det er jo ikke i Shell's interesse.

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-09 10:30

> [...]
> gratis optankning (hvorfor lodderne retteligt burde være forbeholdt
> tankende og uddeles lige inden betaling) :-/

Der står lidt på deres hjemmesideside om lotteriet.

http://www.shell.com/home/content/dnk/aboutshell/media_centre/news_and_media_releases/2009/pm_win_free_fuel.html

/Bo

Fra : Henning

Dato : 15-10-09 20:16

On Thu, 15 Oct 2009 19:15:34 +0200, "JBH" <skodkontoen@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>reel chance for gevinst.
>
>Nogen som har vundet eller kender til en som har vundet noget somhelst ?

Nope, tror heller ikke der er en ærlig chance. Jeg fik på et tidspunkt
en hel håndfuld (7-8 stykker) fordi jeg spurgte til vinderchancerne,
og ekspedienten var ærlig og sagde "tæt på nul"...