Fliegerlied på hollandsk
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-10-09 20:30

Jeg fandt lige et af øjeblikkets hit. FLIEGERLIED

Her er den på hollandsk

http://www.youtube.com/watch?v=s0MWtolLXQ8&feature=PlayList&p=C204F51747E03F31&playnext=1&playnext_from=PL&index=40

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 13-10-09 11:06

meddelelse news:4ad383d4$0$36579$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Jeg fandt lige et af øjeblikkets hit. FLIEGERLIED

> [...]

Tja, der smutter meget godt musik forbi, uden man bemærker det...

Men okay, man kan jo heller ikke have det hele...

Men ellers udmærket melodunte..

M.V.H....Benny..

Fra : Vidal

Dato : 13-10-09 11:45

Benny Mortensen skrev:

> Tja, der smutter meget godt musik forbi, uden man bemærker det...
>
> Men okay, man kan jo heller ikke have det hele...
>
> Men ellers udmærket melodunte..

Sådan lyder vel alle tyske schlagere principielt?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-09 12:26

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message

> Sådan lyder vel alle tyske schlagere principielt?

C-G-F-C-G - Intet nyt under solen der ;)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 13-10-09 12:38

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Sådan lyder vel alle tyske schlagere principielt?
>
> --
> Venlig hilsen,
>
> Villy Dalsgaard

Tja, der er jo i grumme træk uhyggeligt...
Så meget alle musikgenrer minder om sig selv ))

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-10-09 14:49

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Tja, der er jo i grumme træk uhyggeligt...
> Så meget alle musikgenrer minder om sig selv ))
>
> M.V.H....Benny..

Det er egentlig rigtigt. Det er faktisk skrækkeligt som popmusik lyder som
popmusik,
rockmusik lyder som rockmusik, slagermusik lyder som slagermusik og
dansktopmusik lyder som dansktopmusik.
Det er faktisk mærkeligt. Man kan faktisk altid høre hvad der er hvad.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 14-10-09 15:27

meddelelse news:4ad4854f$0$36564$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> dansktopmusik lyder som dansktopmusik.
> Det er faktisk mærkeligt. Man kan faktisk altid høre hvad der er hvad.

Hej Åge

Ja det er da godt nok utroligt, ikke sandt...

Men det er da trods alt, en lille glæde, at andre herinde, nu også har gjort
den opdagelse ))))

M.V.H....Benny..

Fra : V

Dato : 13-10-09 22:24

meddelelse news:4ad383d4$0$36579$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Jeg fandt lige et af øjeblikkets hit. FLIEGERLIED

> [...]

Så er den godt nok bedre på tysk!!! Er ikke meget for det hollandsk! Vil
gerne kunne forstå bare lidt af hvad der synges!