Homoseksuelle popstjerner
Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 11-10-09 15:55

Ritzau ifølge dr.dk om den afdøde popsanger Stephen Gately:

"I 1999 blev Gately en af de første popstjerner, der trådte frem og
meddelte, at han var homoseksuel."

Helt sikkert.

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Martin Bak

Dato : 11-10-09 16:22

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
news.u1m411n6csbt41@peter...
> Ritzau ifølge dr.dk om den afdøde popsanger Stephen Gately:
>
> "I 1999 blev Gately en af de første popstjerner, der trådte frem og
> meddelte, at han var homoseksuel."
>
> Helt sikkert.

Det er da meget muligt? Den 1. januar 1999 kl. 00.01

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Henrik Laursen

Dato : 12-10-09 03:56

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote in

> "Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en
> meddelelse news.u1m411n6csbt41@peter...

> Det er da meget muligt? Den 1. januar 1999 kl. 00.01

Tja, Niel Tennant fra Pet Shop Boys sprang ud allerede i 1994.
Det var vist også ca. der omkring at Andy Bell fra Erasure sprang ud.

Hele Bronski Beat lagde over hovedet ikke skjul på at de var homoseksuelle
det sagde de alle fra starten af deres karriere, 1983.

--
Henrik Laursen

Fra : Hauge

Dato : 12-10-09 05:02

Henrik Laursen wrote:
> Tja, Niel Tennant fra Pet Shop Boys sprang ud allerede i 1994.

Men det var ikke i 1999, du fangede vist ikke Martins mislykkedes forsøg på
at være morsom

Mvh Hauge

Fra : TL

Dato : 14-10-09 05:49

On 12 Oct 2009 02:55:36 GMT, in dk.kultur.musik Henrik Laursen
<nomail@dont-like-spam.com> wrote:

>Tja, Niel Tennant fra Pet Shop Boys sprang ud allerede i 1994.
>Det var vist også ca. der omkring at Andy Bell fra Erasure sprang ud.

Ja, to kæmpe overraskelser. Hvem kunne have gættet det på forhånd?

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 13-10-09 11:40

Peter Brandt Nielsen skrev:

> Ritzau ifølge dr.dk om den afdøde popsanger Stephen
> Gately: "I 1999 blev Gately en af de første popstjerner,
> der trådte frem og meddelte, at han var homoseksuel."
>
> Helt sikkert.

Når vi ser bort fra den sproglige finte med årstallet,
kan jeg da lige komme i tanke om den adlede pianist
Sir Elton Hercules John, som vist sprang mere eller
mindre ud efter et konventionelt ægteskab (1984-88)
med den tyske lydtekniker Renate Blauel.

--
Herluf :·)

Fra : Peter Knutsen

Dato : 13-10-09 18:28

Herluf Holdt, 3140 wrote:
> [...]
> Sir Elton Hercules John, som vist sprang mere eller
> mindre ud efter et konventionelt ægteskab (1984-88)
> med den tyske lydtekniker Renate Blauel.

Hvor konventionelt kan ægteskabet have været, hvis han er homoseksuel?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Sv-e

Dato : 13-10-09 19:18

Peter Knutsen skrev:

> Hvor konventionelt kan ægteskabet have været, hvis han er homoseksuel?

Ukonventionelt !

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 13-10-09 20:17

Peter Knutsen skrev:

> Hvor konventionelt kan ægteskabet have været, hvis
> han er homoseksuel?

Jeg skrev konventionelt, fordi jeg regnede med
at Renate Blauel var en kvinde. Ifølge artiklen i
engelsk Wikipedia havde han kun sagt at han var
biseksuel på det tidspunkt.

--
Herluf :·)

Fra : Peter Knutsen

Dato : 13-10-09 21:40

Herluf Holdt, 3140 wrote:

> Jeg skrev konventionelt, fordi jeg regnede med
> at Renate Blauel var en kvinde. Ifølge artiklen i
> engelsk Wikipedia havde han kun sagt at han var
> biseksuel på det tidspunkt.

Folk ændrer ikke seksuel orientering, kun seksuel adfærd. Det er en ofte
forekommende misforståelse.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org