Hvad betyder al det der > > > IDIOTI <~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-10-09 17:57

Nogen der ved hvad det der super-idiotiske noget med det der > > > IDIOTI <
< < og hvad er ellers er begyndt at komme indlæg om betyder.

Der står bare et eller andet ord som emne - og så en alenlang række ord i
indlæget. Hvad er det meningen det skal være beregnet til, bortset fra at
det er tåbeligt at skrive en masse ord, uden at forklare hvad de skal bruges
til ?

Hilsen Åge

Fra : Carl Drud

Dato : 06-10-09 18:20

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> writes:

> [...]
> ord i indlæget. Hvad er det meningen det skal være beregnet til,
> bortset fra at det er tåbeligt at skrive en masse ord, uden at

Hvorfor svarer du på dem?

Ignorer dem blot. Brug evt. en udbyder der sorterer den slags spam[¹]
fra.

[¹]http://en.wikipedia.org/wiki/Newsgroup_spam

--
Carl

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-10-09 19:00

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-10-09 19:02

"Carl Drud" <carl.drud@gmx.com> skrev i meddelelsen

> Hvorfor svarer du på dem?

Fordi jeg synes det er noget narhovede-værk

> Ignorer dem blot. Brug evt. en udbyder der sorterer den slags spam[¹] fra.

Det giver jo bare stadig ingen mening med de mærkelige indlæg.
Det svarer jo til hvis jeg skriver
> Kaffekop stativ æblemost
> ekstra kaffe stativ cykelhjul
det giver jo ingen mening

Hilsen Åge

Fra : Carl Drud

Dato : 06-10-09 19:21

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> writes:

> Fordi jeg synes det er noget narhovede-værk

Og hvad hjælper det så at du svarer på dem?

> Det giver jo bare stadig ingen mening med de mærkelige indlæg.
> Det svarer jo til hvis jeg skriver
> det giver jo ingen mening

Så lad vær med at skrive den slags indlæg.

--
Carl

Fra : Peter Knutsen

Dato : 06-10-09 19:39

Carl Drud wrote:

> Så lad vær med at skrive den slags indlæg.

Lad dog være at prøve at holde Åge nede, når han nu for en gangs skyld
udviser en sund og åben nysgerrighed i forhold til den verden han lever i!

Desværre kan jeg ikke svare på Åges spørgsmål. Jeg kan heller ikke
forstå, hvorfor spammerne poster den slags spam.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-10-09 20:36

"Peter Knutsen" <peter@sagatafl.invalid> skrev i meddelelsen

> Lad dog være at prøve at holde Åge nede, når han nu for en gangs skyld
> udviser en sund og åben nysgerrighed i forhold til den verden han lever i!

Godt med lidt støtte lille Peter

> Desværre kan jeg ikke svare på Åges spørgsmål. Jeg kan heller ikke forstå,
> hvorfor spammerne poster den slags spam.

Nej vel? - Jeg fruistes til at skrive
> salathoved fad

Hilsen Åge

Fra : Max

Dato : 07-10-09 07:09

Het Peter

> Desværre kan jeg ikke svare på Åges spørgsmål. Jeg kan heller ikke
> forstå, hvorfor spammerne poster den slags spam.

Måske af samme grund som Åge, nemlig for at få opmærksomhed ?

--
Mvh Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-10-09 09:16

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i meddelelsen
> Het Peter

> Måske af samme grund som Åge, nemlig for at få opmærksomhed ?
>
> --
> Mvh Max

Hvem er ham Max egentlig ?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-10-09 09:17

meddelelsen news:4acc4e2c$0$36565$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i meddelelsen

> Hvem er ham Max egentlig ?

Jeg mener, han skriver sån set ikke rigtigt om musik. Det er vel egentlig en
slags spammer.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 07-10-09 09:22

Åge Halldorsson skrev:

>Jeg mener, han skriver sån set ikke rigtigt om musik. Det er vel egentlig
>en slags spammer.

Det gjorde den der startede denne tråd heller ikke.

Fra : Max

Dato : 07-10-09 09:31

Hej Åge

> Jeg mener, han skriver sån set ikke rigtigt om musik. Det er vel
> egentlig en slags spammer.

It Takes One to Catch One

--
Mvh Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-10-09 09:57

> It Takes One to Catch One

> Mvh Max

Inachukua Catch Moja kwa Moja

Mvh Åge

Fra : Vidal

Dato : 07-10-09 13:16

Åge Halldorsson skrev:

> "Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i meddelelsen

> Inachukua Catch Moja kwa Moja

Taler du swahili?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Vidal

Dato : 07-10-09 13:20

Vidal skrev:

> Taler du swahili?

Det burde nok hedde:

Moja inachukua kujua moja

Tror jeg.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-10-09 13:27

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Taler du swahili?

Overhovedet ikke. Vi taler bare lidt udenlandsk i øjeblikket.
Vi er sån lidt global-trendy eller youppi-smarte, her i tråden.

Hilsen Åge

Fra : Vidal

Dato : 07-10-09 20:41

Åge Halldorsson skrev:

> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Overhovedet ikke. Vi taler bare lidt udenlandsk i øjeblikket.
> Vi er sån lidt global-trendy eller youppi-smarte, her i tråden.

Ja, det er svært ikke at kunne læse engelsk
nu om dage.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-10-09 21:01

> Ja, det er svært ikke at kunne læse engelsk
> nu om dage.

Det er mindst lige så svært ikke at kunne læse swahili nu om dage. Og
serbo-kroatisk med Makedonsk accent.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-10-09 20:34

> Så lad vær med at skrive den slags indlæg.

Men du svarer jo faktisk på noget du ikke bliver spurgt om.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-09 21:26

"Carl Drud" <carl.drud@gmx.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor svarer du på dem?

Haha, morsomt.
2 spambots der skændes, og den ene fatter ikke en bønne af hvad den anden er
for en fætter.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-10-09 21:56

"Alex Linaa" <www.havelaager.dk> skrev i meddelelsen

> Haha, morsomt.
> 2 spambots der skændes,

Hvor ? ? ?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-10-09 19:46

Åge Halldorsson skrev:

> [...]
>indlæget. Hvad er det meningen det skal være beregnet til, bortset fra at
>det er tåbeligt at skrive en masse ord, uden at forklare hvad de skal

uden at vide det, vil jeg gætte på en masse søgeord der henviser til en
adresse, som så kan få en spammers side højere op ved fx en googlesøgning.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-10-09 20:38

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> uden at vide det, vil jeg gætte på en masse søgeord der henviser til en
> adresse, som så kan få en spammers side højere op ved fx en googlesøgning.

Underligt, de plejer nemlig extremt sjældent at slippe igennem. Men på den
anden side, Kruttes indlæg slipper jo også igennem.

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-10-09 20:40

Åge Halldorsson skrev:

>Underligt, de plejer nemlig extremt sjældent at slippe igennem. Men på den
>anden side, Kruttes indlæg slipper jo også igennem.

Det gør dine også

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-10-09 21:54

> Det gør dine også