Koncert kalender i Tyskland?
Fra : Brian Kals

Dato : 03-10-09 21:30

Hej.

Er der nogle der kender en link til en koncert kalender i Tyskland?

Altså i stil med dem vi kender herhjemme fra, som f.eks den gaffa laver osv.

Mvh
Brian.

Fra : Hauge

Dato : 03-10-09 21:36

Hej BRIan
Brian Kals wrote:
> Altså i stil med dem vi kender herhjemme fra, som f.eks den gaffa
> laver osv.

Dvs. du mener ikke musik som det Åge er vild med?

Mvh Hauge

Fra : Brian Kals

Dato : 03-10-09 21:47

> Dvs. du mener ikke musik som det Åge er vild med?

Heh nej nok ikke lige slager.

Dog var slager helt på sin plads til dette års oktober fest

> Mvh Hauge

Mvh
Brian

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-10-09 21:48

"Brian Kals" <esa1@houge.spamfree.dk> skrev i meddelelsen

> Er der nogle der kender en link til en koncert kalender i Tyskland?

Ja her er nogle gode koncertkalender-sider:

http://www.getgo.de/cgi-bin/tinfo.dll?doc=konzerte/schlager&key=1E&seg=1&nurbuchbar=yes&id=GTG&backdoc=

http://www.eventim.de/cgi-bin/tickets.html?affiliate=EVE&doc=category&fun=kategorieliste&hkId=1&kategorieKuerzel=1E&tipps=yes&showFilter=no&detailadoc=erdetaila&detailbdoc=evdetailb&nurbuchbar=true

http://www.buehnen.net/konzerte/schlager/

http://www.ticketcenter.de/schlager.html

http://www.hekticket.de/hekticket/.bin/index.cgi?genre=25&&

http://www.ticketcenter.de/schlager.html

> Altså i stil med dem vi kender herhjemme fra, som f.eks den gaffa laver
> osv.

Jeg ved ikke lige hvad "Gaffa" er for noget, men de sider jeg har givet dig
er i hvertfald koncertkalendere, hvor du bare skal finde ud af hvilken af de
nævnte hjemmesider du synes er pænest. De fortæller stort set det samme.
Når du taler om tysk musik går jeg ud fra at du mener slagermusik, men hvis
det er andre genrer du er interesseret i, så klikker du bare på de genrer
der interesserer dig.

Hilsen Åge

Fra : Brian Kals

Dato : 03-10-09 21:51

meddelelse news:4ac7b88f$0$36575$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> Når du taler om tysk musik går jeg ud fra at du mener slagermusik, men
> hvis det er andre genrer du er interesseret i, så klikker du bare på de

Tak Åge, jeg tillader mig lige at fjerne "slager" i dine links, ellers
supert.

> Hilsen Åge

Mvh
Brian

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-10-09 22:04

> ellers supert.

> Mvh
> Brian

I så fald er der også lige denne flotte side:
http://www.tourneen.com/index.php?option=com_bc_events&task=event&view=dates&Itemid=120&id=577

men der er også denne
http://www.konzertkasse.de/category/Konzerte/Konzerte_Schlager.html

Så har jeg ikke flere

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 03-10-09 22:11

Åge Halldorsson wrote:
> Så har jeg ikke flere

brikker at flytte med..

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-10-09 22:15

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> brikker at flytte med..
>
> /Hauge

Vi taler altså lige om den højere musikkultur her.

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 03-10-09 22:17

Åge Halldorsson wrote:
> Vi taler altså lige om den højere musikkultur her.

Ok, det er derfor du faldt af for 3 indlæg siden?

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-10-09 22:22

> Ok, det er derfor du faldt af for 3 indlæg siden?
>
> Mvh Hauge

Faldt af hvad ?

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 03-10-09 22:24

Åge Halldorsson wrote:
> Faldt af hvad ?

Affaldet..

/Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-09 09:20

"Brian Kals" <esa1@houge.spamfree.dk> wrote in message

> Er der nogle der kender en link til en koncert kalender i Tyskland?
>
> Altså i stil med dem vi kender herhjemme fra, som f.eks den gaffa laver
> osv.

Den største, og mest omfattende er denne: http://www.tickets.de

/Alex

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-10-09 09:43

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Den største, og mest omfattende er denne: http://www.tickets.de
>
> /Alex

Jeg synes ikke siden siger ret meget. Den virker til at være meget dårlig.
Hvordan vælger man genrer indenfor musik?
På de sider jeg bragte kan man selv vælge den ønskede musikgenre. De virker
meget meget mere omfattende. De fortæller
meget mere om hvor der er koncert. Jeg synes ovenstående side virker
ubrugelig til det han efterlyser?

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 06-10-09 06:39

meddelelse news:4ac9b1aa$0$36561$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> virker meget meget mere omfattende. De fortæller
> meget mere om hvor der er koncert. Jeg synes ovenstående side virker

Hej Åge

Jamen det gør man heller ikke...

Giver du dig tid til at læse listen, vil du også opdage, at det ikke kun er
musik...
I øvrigt ville titlen jo også svare til.... At den hed Billetter.dk...
Så du kan her, gå ind og købe din billet... Hvad enten det er en Rock
koncert,
Talent konkurrence, eller et Motorshow med fælles spisning....

Så jo, den må da siges, at favne bredt.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-10-09 09:51

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Den største, og mest omfattende er denne: http://www.tickets.de

Jeg synes dit forslag virker ubrugelig og meget lidt omfattende. Det virker
til at være det dårligste man kan finde. Hvordan vælger man ?

Den her må da være toppen. Man kan vælge mellem ønsket musikgenre, ønsket
gruppe, ønskede sted, ønsket tidspunkt.
http://www.tourneen.com/index.php?option=com_bc_events&task=event&view=dates&Itemid=120&id=577Hilsen Åge