Whitney
Fra : Ralph

Dato : 03-10-09 16:58

I morges lige før kl. 8:00 hørte jeg en sang med Whitney Houston, jeg lytter
95% til P3, men den findes ikke på deres playlist, så jeg tog en søgning på
www.novafm.dk uden held, ellers har jeg P1, Radio Limfjord, Radio Skive,
MVP4, Radio Viborg indkodet i min radio, men jeg er stadig ret sikker på at
det var P3, men udenfor den officielle playlist.

Jeg har lyttet til de første fyrre på denne liste:

http://www.wanderlist.com/Whitney

Der er den ikke iblandt.
Nu ved jeg at fans laver meget for at støtte deres idoler og Britneys har
lavet en side der viser hvor hun bliver spillet lige nu, har Whitney en
sådan side, og kan nogen se hvad hun sang imorges kl. 7:45 til 8:00

--
Tak
Ralph

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 03-10-09 17:52

Ralph skrev:

> I morges lige før kl. 8:00 hørte jeg en sang med Whitney Houston

[...]

Hvis du kan beskrive den, kender jeg den nok. Lige nu spilles den
aktuelle single "Million Dollar Bill" nok mest.

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Ralph

Dato : 03-10-09 21:55

>I morges lige før kl. 8:00 hørte jeg en sang med Whitney Houston, jeg
>lytter

Nu fandt jeg den selv, My Love Is Your Love, jeg havde egentlig glemt at jeg
havde hørt den, men da jeg skulle ud at køre i eftermiddags stod bilradio på
maks.volume. Jeg var nok lidt søvnig i morges.

--
Ralph