Desperate dansktopartister
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-10-09 19:39

Fandt lige et rædselsfuld klip på youtube

http://www.youtube.com/watch?v=nAQQsaGJofM&feature=related

Ufatteligt at seriøse dansktopkunstnere vil stille op til den omgang
næsering. De gør sig selv til grin. Kan kun forklares med desperat iver
efter at komme i tv, under de betingelser som tv`s næseringsfolk stiller op.
De skulle hellere arbejde på at lancere nye navne indenfor dansktop.
Huhaaa. Godt vi har tysk slager. Der stillere kunstnerne ikke op til sådan
noget alternativistisk næsering.

Hilsen Åge

Fra : Martin Petersen

Dato : 03-10-09 12:38

meddelelse news:4ac648aa$0$36563$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> De skulle hellere arbejde på at lancere nye navne indenfor dansktop.
> Huhaaa. Godt vi har tysk slager. Der stillere kunstnerne ikke op til sådan

Kors hvor er du snæversynet...

- Martin

Fra : Hauge

Dato : 03-10-09 12:43

Martin Petersen wrote:
> Kors hvor er du snæversynet...

Men det er han så ikke alene om at være..

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-10-09 12:46

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Men det er han så ikke alene om at være..
>
> /Hauge

Nu er vi allerede dobbelt så mange.

Hilsen Åge

Fra : Martin Petersen

Dato : 03-10-09 17:08

> Men det er han så ikke alene om at være..

? Jeg har ikke givet udtryk for at det hverken er godt eller dårligt.
Tværtimod er smag i mine øjne en smagssag, og det giver derfor ikke mening
at hagle andres musiksmag ned som Åke har så travlt med.

- Martin

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-10-09 17:12

"Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]elvis.dk> skrev i meddelelsen

> Åke har............................o.s.v.

> - Martin

Hvem er han ?

Fra : Martin Petersen

Dato : 04-10-09 09:04

meddelelse news:4ac777da$0$36565$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]elvis.dk> skrev i meddelelsen

> Hvem er han ?

Sorry Åge.

- Martin

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-10-09 09:31

> Sorry Åge.

Ham kender jeg heller ikke?

Hilsen Åge

Fra : Sv-e

Dato : 03-10-09 13:17

Martin Petersen skrev:

> Kors hvor er du snæversynet...
>
> - Martin

Og det er da mere end svært at se hvad der er useriøst og umusikalsk ved
indslaget udover der er en rythme som ikke passer dig ?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-10-09 13:27

"Sv-e" <sv-e@sv-e.dk> skrev i meddelelsen

> Og det er da mere end svært at se hvad der er useriøst og umusikalsk ved
> indslaget udover der er en rythme som ikke passer dig ?

Rytmen er da sådan set god nok. Man kan huske melodien. Det kvalitetsmæssige
i udførelsen skraber dog bunden. Der er slet ikke de passende instrumenter
med og rytmen banker for dominerende og er for plastikagtig. Alt i alt en
kvalitetsmæssig bundskaber-udførelse. Den burde være 90% bedre udført.

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 03-10-09 13:32

Åge Halldorsson wrote:
> Den
> burde være 90% bedre udført.

Hvilket jo stadig kun giver omkring 0%, 90% bedre end 0% er jo stadig nul..
;)

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-10-09 13:33

> Hvilket jo stadig kun giver omkring 0%, 90% bedre end 0% er jo stadig
> nul.. ;)
>
> /Hauge

Kan vi regne,
med det ?