Jeg fik lige lyst til.....
Fra : Ukendt

Dato : 26-09-09 10:43

.....at spille et stykke musik for jer:

http://www.youtube.com/watch?v=6pvurY7_wG8

I behøver ikke at gætte på hvad jeg har liggende i skuffen, som skal
indløses d. 3.4.2010 i Aalborg ;)

/Alex

Fra : Hauge

Dato : 26-09-09 10:46

Alex Linaa wrote:
> I behøver ikke at gætte på hvad jeg har liggende i skuffen, som skal
> indløses d. 3.4.2010 i Aalborg ;)

En billet til opdragelse i ordenlig musiksmag?

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-10-09 18:36

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> En billet til opdragelse i ordenlig musiksmag?
>
> /Hauge

Er der tysk slager i Ålborg ? ? ? - hvilken gruppe?´

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 02-10-09 18:39

Åge Halldorsson wrote:
> Er der tysk slager i Ålborg ? ? ? - hvilken gruppe?´

Die tote sweinhax'n

/Hauge

Fra : Per H

Dato : 26-09-09 10:58

On Sat, 26 Sep 2009 11:42:38 +0200, "Alex Linaa" <www.havelaager.dk>
wrote:

> [...]
>
>http://www.youtube.com/watch?v=6pvurY7_wG8
>
>I behøver ikke at gætte på hvad jeg har liggende i skuffen, som skal

Tror jeg bliver hjemme,

per

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-09-09 16:21

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Tror jeg bliver hjemme,

Tror jeg skal til ørelægen

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 26-09-09 16:32

Åge Halldorsson skrev:

>Tror jeg skal til ørelægen

Ingen tvivl om det

--
Ivan V. klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ole Thomsen

Dato : 26-09-09 16:03

"Alex Linaa" <www.havelaager.dk> wrote in message

> I behøver ikke at gætte på hvad jeg har liggende i skuffen, som skal
> indløses d. 3.4.2010 i Aalborg ;)

Tjah, forsøgte at købe billetter til den lokale koncert men de var udsolgt i
løbet af nulkommafem.

Hvis vi taler opløste danske bands jeg gerne ville høre live

1. Kliché
2. Dizzy Miss Lizzy
3. Steppeulvene

Den sidste er af gode grunde umulig, og måske i virkeligheden bare et udtryk
for ren nostalgi...

Ole Thomsen

Fra : Max

Dato : 26-09-09 16:33

Hej Ole

> [...]
> 2. Dizzy Miss Lizzy
> 3. Steppeulvene
>
> Den sidste er af gode grunde umulig, og måske i virkeligheden bare et

Der er drømme der har bedst af at ved blive med at være drømme :)

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-09 17:05

> Der er drømme der har bedst af at ved blive med at være drømme :)

Det må jeg så vurdere efter koncerten. Men at dømme efter de Dizzy-numre TC
har leveret på festivaler det sidste år, har det i hvert tilfælde hverken
mistet appeal'en eller vellyden :)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-09-09 16:18

"Alex Linaa" <www.havelaager.dk> skrev i meddelelsen

> ....at spille et stykke musik for jer:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=6pvurY7_wG8

DU GODESTE! - Larmer det ikke en anelse?

Hilsen Åge

Fra : Max

Dato : 26-09-09 16:33

Hej Åge

> DU GODESTE! - Larmer det ikke en anelse?

Naturligvis larmer det, det er hele ideen.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-09 17:03

> Naturligvis larmer det, det er hele ideen.

Præcis. Hvis man til en rockkoncert ikke kan se ringe i øllet på grund af
bassen, så spiller de ikke højt nok :)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-10-09 18:52

> [...]
> ....at spille et stykke musik for jer:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=6pvurY7_wG8
>
> I behøver ikke at gætte på hvad jeg har liggende i skuffen,

Okay, så lader vi være med det

Hilsen Åge