Søger melodi
Fra : pbc

Dato : 25-09-09 09:49

Hej alle

jeg har været medlem længe så nu vil jeg lige få brugt mit medlems
skab

jeg søger en melodi som bruges som præsentation i diverse serier /
film / reklamer

den eneste reklame den bliver brugt i ( som jeg kan huske ) er i sluk
mobilen reklamen i biografen den hvor de synger i kor hvilken sang
synger de jeg har søgt sangen længe men nu er jeg snart træt af at
ikke jeg ved hvad det er for en melodi

ved i de

på forhånd tak

Patrick

Fra : Bisse

Dato : 26-09-09 00:22

"pbc" <pbcpatrickogalvinpbc@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

"Buster" af Nana?
Patrick

Fra : pbc

Dato : 26-09-09 09:38

nej

nu har jeg prøvet at finde tonerne på klaver og det lykkes nogen lunde
er er tonerner

det der står i parenteserne er

1 = kvart node

2 = halv node

3 = punkteret halv node

4 = hel node

og bogstavts størrelse er ligmed høj og lav tone dsv. stort bogstav
høj tone , lille bogstav lav tone

fx F ( 3 )

= højt f som punkteret halv node

her kommer den

g (3) - d (3) - G (3) - H (1) - B (1) - e (1) - c (1) - e (1) - c (1)
- e (1) - c (1) - e (1) - c (1) - g (3) - d (3) - G (3) - H (1) - B
(1)

Fra : pbc

Dato : 26-09-09 09:42

yes

jeg fandt reaklamen på nettet hør her hvordan melodien lyder ( ikke
sangen )

http://telia.dk/film/slukmobilen

Fra : Bisse

Dato : 26-09-09 17:56

yes

jeg fandt reaklamen på nettet hør her hvordan melodien lyder ( ikke
sangen )

http://telia.dk/film/slukmobilen

Ja, så er det jo denne her:
http://www.youtube.com/watch?v=SLuW-GBaJ8k

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 26-09-09 19:03

On Sat, 26 Sep 2009 18:55:50 +0200, "Bisse" <nospam@nospam.dk> wrote:

>Ja, så er det jo denne her:
>http://www.youtube.com/watch?v=SLuW-GBaJ8k

Også kendt fra filmen 2001, og her er en herlig parodi på netop
2001-sekvensen lavet af Monty Python:

http://www.youtube.com/watch?v=ecpBU06aXZw

Fra : pbc

Dato : 27-09-09 01:43

On 26 Sep., 18:55, "Bisse" <nos...@nospam.dk> wrote:
> [...]
> yes
>
> jeg fandt reaklamen på nettet hør her hvordan melodien lyder ( ikke

1000 tak

jeg har søgt melodien i 2 år og endelig finder jeg den

igen mange 1000 tak

Patrick