Bedste Ballermann-hit
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-09-09 20:57

Jeg mener jo at det må være en af disse:

http://www.youtube.com/watch?v=jCOjWBSQFlM
http://www.youtube.com/watch?v=QaXXruJyldY&feature=related

Her er sidstnævnte i en yderst speciel udgave, som vist intet har med
Ballermann at gøre. Hehe
http://www.youtube.com/watch?v=RdyFUNYiMSw&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-09-09 21:04

meddelelsen news:4abbcf27$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Jeg mener jo at det må være en af disse:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=jCOjWBSQFlM
> http://www.youtube.com/watch?v=QaXXruJyldY&feature=related

Kors, alle tilskuerne er stort jo stort pensionister eller
plejehjemsbeboere - hvor mon de har stillet deres gansgstativer ?
Sån er det hver gang der er slager. Hvorfor holder de ikke Ballerman-show på
det lokale plejehjem.
PS: Det skal lige bemærkes at ttyske pensionister på 70 år ligner nogle på
18 år. Derfor kan billederne snyde.
HA.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-09-09 08:06

meddelelse news:4abbd0ae$0$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> på det lokale plejehjem.
> PS: Det skal lige bemærkes at ttyske pensionister på 70 år ligner nogle på

Tja, det kunne sgu ikke være så slemt at fange en af disse pensionister...

Men hvad pokker skulle hun stille op, med en drengerøv som mig

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-09-09 16:32

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Tja, det kunne sgu ikke være så slemt at fange en af disse pensionister...

Jeg tror du har gode chancer. Der er ikke mange her i nyhedsgruppen der
gider sådan nogle gamle pensionister med gangstativ og hængepatter, som
flipper ud til slagermusik.
Her er der forresten flere af dem.
http://www.youtube.com/watch?v=LmmqRm8zCkw&feature=related
Adr. De har paryk på allesammen. De er gså gamle at de har tabt håret. Der
er dog ingen gangstativer at se -
mon ikke de har lejet en lager-hal til dem.

> Men hvad pokker skulle hun stille op, med en drengerøv som mig

Ja, du er sgu for ung til sån nogle gamle oldeforældre

PS: Men de holder sig dæleme godt. Man kan ikke se at de alle er over 70 år.
Jeg ville have troet at de fleste var under 20, men de er over 70.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-09-09 08:20

meddelelse news:4ac0d705$0$36561$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> PS: Men de holder sig dæleme godt. Man kan ikke se at de alle er over 70
> år. Jeg ville have troet at de fleste var under 20, men de er over 70.

Ja de ser meget energiske ud

Jeg kunne godt lige bruge et par stykker....
Gerne nogle, der er gode til at klippe får

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-09-09 16:58

> Jeg kunne godt lige bruge et par stykker....
> Gerne nogle, der er gode til at klippe får
>
> M.V.H....Benny..

Så skal du lige have lidt flere muligheder her. Og man er faktisk ret snu
hvis man gifter sig med en af dem. Du ved dem der er til slagermusik er
meget gamle. Her på klippet tror jeg de er 80 år. Allerede efter måske 5 år
vil du kunne arve deres formue, når de dør. - PS: Husk nu at tyske piger ser
meget yngre ud end de er.

http://www.youtube.com/watch?v=yWDhOSV2qs4&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=tbyxnLkJ-fY&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 01-10-09 10:04

meddelelse news:4ac38018$0$36577$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> meget gamle. Her på klippet tror jeg de er 80 år. Allerede efter måske 5
> år vil du kunne arve deres formue, når de dør. - PS: Husk nu at tyske

Hej Åge

Jamen nu må man jo ikke sige noget, som folk kan fordreje, Sååååååeee...

Men indrømmet... Grafisk set, har de en meget brugervenlig overflade ))

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-10-09 14:46

> Jamen nu må man jo ikke sige noget, som folk kan fordreje, Sååååååeee...

Nej, pensionistsex er noget grissefy.

Fra : V

Dato : 24-09-09 21:05

Denne:
http://www.youtube.com/watch?v=iUjldv5CEck

Klippet er ikke fra Ballermann Hits 2009, men Mickie var med det nummer. Det
er noget alle kan være med på, som det kan ses

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-09-09 21:24

"V" <videovideo@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Klippet er ikke fra Ballermann Hits 2009, men Mickie var med det nummer.
> Det er noget alle kan være med på, som det kan ses

Ups, forkert klip - Det var dette klip jeg ville have bragt
http://www.youtube.com/watch?v=Mu_Cbm0I4sQ

Fra : V

Dato : 24-09-09 21:27

> Ups, forkert klip - Det var dette klip jeg ville have bragt
> http://www.youtube.com/watch?v=Mu_Cbm0I4sQ

Og så hedder de "Volker Rosin" & "Lorenz Büffel". Det er sgu da humor