Steve Harley
Fra : Jan Kronsell

Dato : 23-09-09 22:38

Er der nogen, der husler Steve Harley og Cockney Rebels fantastiske Death
Trip? Elelrs kan den genhøres her:

http://www.youtube.com/watch?v=sfTSFArFDBw

Mit spørgsmål går egentlig på, om nogen ved, eller kan høre, der hvad koret
synger mod slutningen af det symfoniske mellemspil (ca. 7:10 inde i
nummeret)? Både på det originale album og på alle de varianter af teksten,
jeg kan finde på nettet, er netop denne passage ikke med.

Jan

--
For den, der kun kender en hammer,
kommer alle problemer hurtigt til at ligne søm.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-09-09 10:19

"Jan Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen, der husler Steve Harley og Cockney Rebels fantastiske Death
> Trip? Elelrs kan den genhøres her:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=sfTSFArFDBw

Nej men jeg husker Bent Jensen's bemærkning på TV...

Som lød " Det var så Steve Harley & Cockney rebels, der var ved at se, hvor
meget man kunne byde en mikrofon " )

Så tørt, som kun Bent Jensen kunne gøre det :)

M.V.H....Benny..

Fra : Ole Thomsen

Dato : 26-09-09 17:12

"Jan Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> wrote in message
> Er der nogen, der husler Steve Harley og Cockney Rebels fantastiske Death
> Trip? Elelrs kan den genhøres her:

Tak, det er alt for sjældent jeg får hørt Steve Harley. Og der er andre
"fantastiske" numre

All Men are Hungry
http://www.youtube.com/watch?v=oGgBlqh81M8&feature=related

Cavaliers