Jeg vil ha' en el-bil....
Fra : Henrik B.

Dato : 13-10-09 13:09

Fanden stå i forurening, når man kan få den slags performance fra batterier:
http://www.liveleak.com/view?i=64e_1255328005

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Mogens

Dato : 13-10-09 13:59

> Fanden stå i forurening, når man kan få den slags performance fra
> batterier:
> http://www.liveleak.com/view?i=64e_1255328005

Jow jow, men som een af gutterne nævner: Lyden mangler.

Det er jo samme "dårlige" oplevelse, man har på Le Mans, når en dieselraket
ryger forbi. No sound og dét er det halve af oplevelsen, IMO...

Fra : Henrik B.

Dato : 13-10-09 14:06

"Mogens" <no@mail.com> skrev i meddelelsen

> Jow jow, men som een af gutterne nævner: Lyden mangler.

Véd godt at det er lyden du er forelsket i. Jeg er mere forelsket i poweren.

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : TGJ

Dato : 13-10-09 16:19

> Véd godt at det er lyden du er forelsket i. Jeg er mere forelsket i
> poweren.

Nogen vil ha en skriger, andre noget at rykke i :)

Fra : Henrik B.

Dato : 13-10-09 16:27

"TGJ" <rainer.lesani@ashampoo.com> skrev i meddelelsen

> Nogen vil ha en skriger, andre noget at rykke i :)

*ROFL*

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 13-10-09 22:01

"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote in message
> Fanden stå i forurening, når man kan få den slags performance fra
> batterier:
> http://www.liveleak.com/view?i=64e_1255328005

Også mig. Jeg håber de når at få styr på battrierne i min levetid, så det
bliver en realistisk mulighed.

mvh.
Kim Frederiksen