blitzet?
Fra : Ukendt

Dato : 12-10-09 17:25

Kom rundt i et sving og spotter en varevogn der holder påfaldende, så jeg
bremser ned. Og jo, det var sådan en af den type med tre felter i bagruden
:-/

Der var ikke noget blitz, men spørgsmålet er om der overhovedet behøver at
være det når det nu var højlys dag?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-10-09 17:30

tp skriver:

> Der var ikke noget blitz, men spørgsmålet er om der overhovedet behøver at
> være det når det nu var højlys dag?

Det gør der.

Der er altid blitz.

Klaus

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 12-10-09 18:53

Hej!

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> tp skriver:
>
> Det gør der.
>
> Der er altid blitz.

I fald er den ikke nødvendigvis synlig. Jeg er blevet taget i Holte og
jeg så intet lys. Jeg har åben mund på billedet og kigger direkte på
kameraet btw Er ved at sige fuuuuuc..... ;)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Ukendt

Dato : 12-10-09 18:55

> I fald er den ikke nødvendigvis synlig. Jeg er blevet taget i Holte og jeg
> så intet lys. Jeg har åben mund på billedet og kigger direkte på kameraet
> btw Er ved at sige fuuuuuc..... ;)

Stor uenighed Nå, men hvis jeg får et billede, så tror jeg at jeg vil
have ca samme grimasse som Kim...

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 12-10-09 19:11

<tp> skrev i en meddelelse

> Stor uenighed Nå, men hvis jeg får et billede, så tror jeg at jeg vil
> have ca samme grimasse som Kim...
En gammel ven "købte" sådan et selvportræt af myndighederne for nogke år
side.
Jeg kan røbe at han havde helt samme grinasse - men han var hurtigere end
jer; han fik osse langefingeren med på billedet !
Han fik dog kun regning for farten - ikke også for fingeren.
Men rent foto-teknisk er der ingen grund til at de skulle bruge blitz i
fuldt dagslys - skidtet kan tage et klart oplyst billede af jer på 100
meters afstand i total mørke - ved at bruge blitzen forståes
Mon så ikke skidtet osse kan skyde os i fuldt dagslys uden hjælp ?

--
Jesper Hedegaard
BMW F650ST når vejret spiller

Fra : Brian

Dato : 12-10-09 20:46

"Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev i meddelelsen

> I fald er den ikke nødvendigvis synlig. Jeg er blevet taget i Holte og jeg
> så intet lys. Jeg har åben mund på billedet og kigger direkte på kameraet
> btw Er ved at sige fuuuuuc..... ;)

Jeg så heller ingen blitz, da jeg rendte i sådan en skiderik. Jeg havde også
opdaget vognen, men desværre lidt for sent. På portrættet ligner jeg også
en, der er blevet taget med fingrene i den forkerte kagedåse...

/Brian

Fra : Armand

Dato : 12-10-09 22:39

tp skrev:
> [...]
> bagruden :-/
>
> Der var ikke noget blitz, men spørgsmålet er om der overhovedet behøver

Ja!
For at række ind i kabinens mørke så førerens ansigt er umiskendelig!

--
Armand.

Fra : Martin Bak

Dato : 12-10-09 23:33

<tp> skrev i en meddelelse
> Kom rundt i et sving og spotter en varevogn der holder påfaldende, så jeg
> bremser ned. Og jo, det var sådan en af den type med tre felter i bagruden
> :-/

Kør ordentligt.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-09 08:09

> Kør ordentligt.

DER kom den Jeg ved udemærket at jeg har begået en kriminel handling.
Jeg er alene interesseret i at vide om jeg kan se frem til en hilsen

Fra : Henrik B.

Dato : 13-10-09 11:25

<tp> skrev i meddelelsen

> DER kom den Jeg ved udemærket at jeg har begået en kriminel handling.

Nope - du har begået en lovovertrædelse. )

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-10-09 16:19

Henrik B. wrote:
> <tp> skrev i meddelelsen

> Nope - du har begået en lovovertrædelse. )

Nej - han er en kriminel satan ... .-)

--
/Frank

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-09 20:33

> Nej - han er en kriminel satan ... .-)

Ja de er et forbandet kriminelt folkefærd de danskere

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-10-09 20:59

tp wrote:

> Ja de er et forbandet kriminelt folkefærd de danskere

Jeps .. De skulle bag tremmer hele bundtet.

--
/Frank

Fra : Thore Jensen Bergens~

Dato : 14-10-09 14:34

Henrik B. skrev:
> <tp> skrev i meddelelsen

> Nope - du har begået en lovovertrædelse. )

Helt korrekt er der her tale om en færdselsforseelse..

Thore