Liste over antal solgte biler i DK
Fra : P

Dato : 10-10-09 15:27

Jeg har forgæves søgt efter en komplet liste over hvor mange biller
der er solgt i Danmark opdelt i mærke og model.
Nogen der ved hvor det kan findes?

/P

Fra : Mikael

Dato : 10-10-09 11:36

On 10 Okt., 16:26, P <no...@dk.dk> wrote:
> Jeg har forgæves søgt efter en komplet liste over hvor mange biller
> der er solgt i Danmark opdelt i mærke og model.
> Nogen der ved hvor det kan findes?

Her http://www.daf.dk/DesktopDefault.aspx?tabid=107&subtabid=107

Tror dog ikke det er opdelt i model, men mærke.

Mikael

Fra : P

Dato : 10-10-09 23:50

On Sat, 10 Oct 2009 10:36:09 -0700 (PDT), Mikael <miklarsen@gmail.com>
wrote:

>Her http://www.daf.dk/DesktopDefault.aspx?tabid=107&subtabid=107
>
>Tror dog ikke det er opdelt i model, men mærke.
>
>Mikael

Takker. Ikke lige helt det jeg søgte, men alligevel meget bedre end
ingen info.

/P

Fra : Jacob Buus Smidt

Dato : 11-10-09 02:14

> Takker. Ikke lige helt det jeg søgte, men alligevel meget bedre end
> ingen info.

De Danske Bilimportører leverer løbende disse opgørelser til diverse
medier, f.eks. Bilmagasinet og Motor. De kan også hentes her:

http://bilimp.dk/statistics/index.asp

Fra : P

Dato : 11-10-09 18:17

On Sun, 11 Oct 2009 01:14:05 -0700 (PDT), Jacob Buus Smidt
<nospam_j@nddata.dk> wrote:

>De Danske Bilimportører leverer løbende disse opgørelser til diverse
>medier, f.eks. Bilmagasinet og Motor. De kan også hentes her:
>
>http://bilimp.dk/statistics/index.asp

YES - det var lige netop den information jeg søgte. SUPER
Mange tak for hjælpen

/P