Foriskring...
Fra : Ukendt

Dato : 07-10-09 17:05

Hej,

Min kone kørte ind i en i dag, vi har ikke kasko på, er det normalt bare at
aflevere vores police nummer til modparten eller skal jeg selv melde det til
mit forsikrings selskab først?

Kasper

Fra : Henrik B.

Dato : 07-10-09 17:09

"Kasper" <Tjae> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Min kone kørte ind i en i dag, vi har ikke kasko på, er det normalt bare
> at aflevere vores police nummer til modparten eller skal jeg selv melde

Du skal ALTID fortælle dit forsikringsselskab det, når du er part i en
skade! Du får alligevel en henvendelse, når modpartens forsikringsselskab
har haft kontaktet dit. Så du kan lige så godt redegøre for omstændighederne
først som sidst. Det giver også en hurtigere sagsbehandling.

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Benjamin R. Giversen

Dato : 07-10-09 17:26

Henrik B. skrev:
> "Kasper" <Tjae> skrev i meddelelsen

> Du skal ALTID fortælle dit forsikringsselskab det, når du er part i en
> skade! Du får alligevel en henvendelse, når modpartens
> forsikringsselskab har haft kontaktet dit.

Altid?

Jeg ved godt at ting ændrer sig, men for en del år siden, da jeg fik min
første bil lavede jeg engang en bule i en anden mands bil. Der var ingen
tvivl om at det var min fejl. Den dag i dag ved jeg endnu ikke om manden
jeg kørte ind i fik noget fra min forsikring. Jeg har aldrig hørt en lyd.

Med venlig hilsen
Benjamin R. Giversen

--
Nu med hjemmeside: www.brgiversen.dk
Ja tak til frivillig organdonation.

Fra : Torben Scheel

Dato : 08-10-09 08:42

Benjamin R. Giversen wrote:

> [...]
> jeg kørte ind i fik noget fra min forsikring. Jeg har aldrig hørt en lyd.

Altid. Jeg lavede i min pure ungdom en bule med Taunus'en (helårsdæk,
vinter, geels bakke, 10 km/t, BRUG VINTERDÆK!). Jeg fik efter nogen tid
en høflig henvendelse fra mit selskab hvor de brokkede sig kancellistisk
over min manglende bekendelse.

--
vh
Torben