Der er dælme sket noget siden Daewoo tiden~
Fra : /HB

Dato : 05-10-09 13:08

Min datter fik mig lokket med ind hos den lokale Honda pusher her i
weekenden som også forhandler Chevrolet.
Udenfor stod der en blå Chevrolet som straks fangede mit blik. Ok,
tænkte jeg, der er ingen der kan læse mine tanker, men den bil er skq
da flot!
Min datter kunne dog godt læse mig og vi gik ind og så på et eksemplar
magen til.
Det må jeg sige - En "rigtig" førerplads med instrumentbrædt i sporty
look og der manglede ingenting... Jeg begyndte at hakke på div dele i
bilen for jeg måtte jo finde den der billige plastic lyd - Men nej,
den var der ikke....
"Far kom ud bagageklappen flyver op!" Lidt tøvende og lidt bundet/
forundret over bilen sprang jeg ud. Hun var kommet til at trykke på
knappen som egentlig ikke er en knap, men mere sådan en touch knap
ovenover nummerpladen- smart!
Godt så, vi måtte ud derfra ellers endte det bare med en prøvetur i
densens Chevrolet!!

Idag sidder jeg så og ærger mig over vi ikke prøvede den og spekulerer
over om jeg er den eneste der tænker sådan om den nye Cruze - Ganske
pæn bil?

http://www.chevrolet.dk/cruze/cruze-index.html

--
/HB

Fra : Henrik B.

Dato : 05-10-09 20:38

"/HB" <henrikub@gmail.com> skrev i meddelelsen news:d514206b-950c-4e97-894a-

> Idag sidder jeg så og ærger mig over vi ikke prøvede den og spekulerer
> over om jeg er den eneste der tænker sådan om den nye Cruze - Ganske
> pæn bil?

Nææææh, den er sgu okay! Og til en rigtig fin pris.

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Mogens

Dato : 05-10-09 20:44

> Nææææh, den er sgu okay! Og til en rigtig fin pris.

Helt enig med jer - den er sgu nice. "Gik" forbi en hvid forleden :)

Fra : Martin [6000]

Dato : 05-10-09 21:42

> Idag sidder jeg så og ærger mig over vi ikke prøvede den og spekulerer
> over om jeg er den eneste der tænker sådan om den nye Cruze - Ganske pæn
> bil?

Der er noget amerikanerflyder over designet.. på den moderne måde og på
en måde som helt klart tiltaler mig.

Sort, 19" fælg og en gang sænkning + tonede ruder så er der dømt badass!

--
Martin

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-10-09 21:46

"Martin [6000]" skriver:

> Sort, 19" fælg og en gang sænkning + tonede ruder så er der dømt badass!

Så den ligner at den er punkteret?

http://www.drivearabia.com/news/wp-content/uploads/2008/07/2009-chevrolet-cruze.jpg

Bilen ser bedst ud på firmaets egne billeder, denne vinkel er den ike så
køn fra
http://www.carpages.co.uk/chevrolet/chevrolet_images/chevrolet-cruze-11-03-09.jpg

Klaus

Fra : Martin [6000]

Dato : 05-10-09 22:21

> Så den ligner at den er punkteret?

Nej?

> http://www.drivearabia.com/news/wp-content/uploads/2008/07/2009-
> chevrolet-cruze.jpg

Ser skod ud... det er vist heller ikke 19" ..

> Bilen ser bedst ud på firmaets egne billeder, denne vinkel er den ike så
> køn fra
> http://www.carpages.co.uk/chevrolet/chevrolet_images/chevrolet-
> cruze-11-03-09.jpg

Sort, sænkes og nogle andre fælg end de monsterkedelige der...

--
Martin

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 05-10-09 23:17

"/HB" <> skrev i meddelelsen ...
Udenfor stod der en blå Chevrolet som straks fangede mit blik. Ok,
tænkte jeg, der er ingen der kan læse mine tanker, men den bil er skq
da flot!

Tjaa. Chevrolet blev jo også DTC mester i går.

mvh
Henning

Fra : /HB

Dato : 05-10-09 23:28

Pyha. Troede lige at min hat var ved at blive lidt blød.
Den skal ses "live". Synes ikke rigtig at billederne lever helt op til
virkligheden.

--
/HB

Fra : Leif

Dato : 06-10-09 18:25

[...]

Træls med bagagerumshængslerne - de er fra før Daewo-tiden....
/Leif
Der ser frem der kommer en stationcar udgave.....