ATT: Jacob Buus Smidt
Fra : oz3bto

Dato : 04-10-09 15:57

Du skulle til Oslo mandag .. Tror godt du kan finde vintersutterne frem
inden

Opdagede lige følgende advarsel på yr.no

Vest-Agder, Aust-Agder, Telemark, Buskerud, Oslo, Akershus, Oppland og
Hedmark: Søndag fortsatt vanskelige kjøreforhold i fjellet pga vind og
snøbyger, særlig i nordlige og vestlige områder. Først på dagen også lokalt
vanskelige kjøreforhold i høyereliggende områder Østafjells pga nedbør og
temperatur nær 0 grader.

Jeg ville kraftig overveje at smide vinter dæk på

Fra : Jacob Buus Smidt

Dato : 04-10-09 15:09

> [...]
> temperatur nær 0 grader.
>
> Jeg ville kraftig overveje at smide vinter dæk på

Mange tak for advarslen.

Det bliver nok først ons/torsdag, så der er vel ingen undskyldning for
ikke at skifte....

Fra : oz3bto

Dato : 05-10-09 00:54

"Jacob Buus Smidt" <nospam_j@nddata.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Mange tak for advarslen.

Det bliver nok først ons/torsdag, så der er vel ingen undskyldning for

Ja jeg har selv måtte rydde op i skuret for at finde mine snekæder.. Et råd
fra de lokale der hvor jeg skal op